امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پخش انیمیشن 4k «چیا» از شبکه پویا

مشاهده ۱۸۵۵
۱۴۰۰/۰۹/۰۷- ۰۹:۴۷

مجموعه پویانمایی« چیا» با کیفیت 4k و از ساخته های مرکز پویانمایی صبا هر روز از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مجموعه به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر سحرخیز با تکنیک کات اوت برای گروه سنی خردسال تولید شده است.

شخصیت اصلی داستان، پسر بچه ای به نام چیا است که درحال یادگیری و شناخت محیط پیرامون خود است. برای او ساده ترین اتفاقات و مسائل زندگی تازگی دارد. چیا در این مجموعه پسری کنجکاوی است که با پدر و مادر خود زندگی می‌کند، عروسکی پارچه ای به اسم شیرابی (آقای شیر) دارد که در حضور او جان می‌گیرد و در مواقع دیگر بی جان است. دوست دیگری به نام زنبورک دارد که داخل باغچه خانه شان زندگی می‌کند و در مسیر یادگیری و آموختن او را همراهی می‌کند و فضایی شاد ایجاد می‌کند.

زنبورک دوستانی مثل شاپرک و کفشدوزک دارد که در بعضی قسمت ها دیده می‌شوند. در هر قسمت از این مجموعه، سوالی در ذهن چیا به وجود می آید که او را برای دانستن و آموختن مشتاق می‌کند چیا برای جواب سوالش از دوستان خود شیرابی و زنبورک کمک می‌گیرد و در نهایت با رسیدن به جواب، مطلب تازه ای از خودش و دنیای اطرافش یاد می‌گیرد.

موضوعات این مجموعه درباره آشنایی با حواس پنجگانه، یادگیری و شناخت فصل ها، اشکال هندسی، اندازه گیری اجسام ، بازی، نقاشی، اعداد، انواع پرنده و گیاهان، رویارویی با ترس ها، شناخت اجسام خطرناک، اهمیت تغذیه، انواع طعم و مزه، اهمیت نظم و نظافت، بهداشت دهان و دندان، اهمیت ورزش، اهمیت کتابخوانی و کمک در کارمنزل و ... است.
مجموعه پویانمایی« چیا» هر روز ساعت 9 و 15 : 12 از شبکه پویا روی آنتن می رود.

ویدئوها

امتیاز شما