امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر نقش بی بدیل رسانه ملی در مقابله با جنگ نرم

مشاهده ۲۰۴
۱۴۰۰/۰۹/۰۹- ۰۹:۵۶

فرمانده مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی‌هاشم (ع) منجیل در دیدار با مدیرکل صداوسیمای استان بر نقش و اثرگذاری رسانه در عرصه های مختلف به ویژه وحدت و همدلی افراد جامعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر دریادار دوم بهرامی، در این دیدار با بیان اینکه امروز هم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب های دنیا حضور دارد و مرزهای سرزمینی ما در حوزه دریا گسترش پیدا کرده است، تصریح کرد: هر کشوری که به دریا راه داشته باشد، کشوری قدرتمند محسوب می‌شود و کشور ما در شمال و جنوب بیش از سه هزار کیلومتر مرز آبی دارد. وی افزود: نیروی دریایی ارتش در تمام موقعیت های حساس و بحران‌ها همواره جان برکف آماده بوده و انعکاس این فعالیت تنها از سوی رسانه به مردم صورت می‌گیرد و اثرگذاری رسانه در ایجاد انسجام، وحدت، همدلی، خدمت رسانی و قدرت بازدارندگی بسیار مهم است.
فرمانده مرکز آموزش تفنگداران دریایی قمر بنی‌هاشم (ع) منجیل گفت: همانطور که نیروی دریایی در آب های این مرز و بوم از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند و با اقتدار در مقابل دشمنان سینه سپر کرده است، رسانه ملی و استانی نیز در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار دارد و امروز در بحث جنگ نرم تسلط بر ذهن‌ها مطرح است و اولین مؤلفه در تسلط برذهن‌ها رسانه است. وی افزود: در جهان امروز رسانه ابزار قدرت و اقتدار است و رسانه از این جهت به خود ببالد که می تواند در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت محسوب شود.
باقرزاده، مدیرکل صداوسیمای گیلان نیز با بیان اینکه نیروی دریایی از مهمترین پایه‌های اصلی قدرت نظامی در کشور به شمار می رود، گفت: امروز نیروی دریایی بر مدار ایمان، اخلاص، رهبری فرماندهی معظم کل قوا، به قدرتی بی مانند در منطقه تبدیل شده و قلمرو ماموریت های ابلاغی، نظام انقلابی و جبهه مقاومت اسلامی را در موضع برتری قرار داده و همه مدعیان ابر قدرت در دریا را به عقب گرد و درماندگی کشانده است. باقرزاده افزود: نیروی دریایی مظهر اقتدار ایران اسلامی در دفاع از مرزهای آبی است و رسانه استانی برای نمایش این اقتدار و تلاش های نیروهای جان بر کف دریایی ارتش جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

تصاویر

امتیاز شما