امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

از مسکن ملی تا تحلیل بازار خودرو در برنامه های امروز رادیو تهران

مشاهده ۱۹۸
۱۴۰۰/۰۹/۱۰- ۱۰:۴۲

شبکه رادیویی تهران در برنامه های روز چهارشنبه 10 آذر، با پیگیری مسکن ملی، تحلیل بازار خودرو، بحث و گفت و گو درخصوص نقش بازی‌ها در زندگی و... همراه مخاطبان می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی تهران در برنامه‌های روز چهارشنبه 10 آذر، به مباحث مسکن ملی، تحلیل بازار خودرو، نقش بازی‌ها در زندگی و... می‌پردازد.

برنامه «بازار تهران» چهارشنبه 10 آذر با خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره نهضت ملی مسکن گفت و گو می‌کند. در بخش دیگر از این برنامه، در تحلیل بازار خودرو با حسین دلاور، کارشناس همراه خواهیم بود. این برنامه را شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 با ارائه مشاوره‌های مالی از رادیو تهران بشنوید.

برنامه«گفتاورد» را می توانید امروز با حضور صمد خطیبی و صادق رضانیا از طراحان و تولید کنندگان بازی‌های خانگی از ساعت 12:15 دنبال کنید. بازی‌های فکری و رومیزی هم مانند کتاب یک کالای فرهنگی است که ریشه در افکار، تاریخچه و آداب و رسوم و فرهنگ ما دارد و انتخاب یک بازی سالم می تواند تاثیر مثبت بر مهارت های فردی و خانوادگی گذاشته و اطلاعات و آموزش درست و صحیح را در قالب بازی به فرزندان و همه افراد خانواده دهد.

در برنامه«پل مدیریت» رادیو تهران تلاش می‌شود تا دسترسی مردم شهرستان‌های استان تهران به مدیران شهری تسهیل شود. عبداللّه نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان، امروز از ساعت 15 با حضور در استودیو رادیو تهران، پاسخگوی مخاطبان و مردم شهرستان بهارستان می‌شود.

اختیار زندگی هر کس دست خودش است تا رو به توسعه و پیشرفت باشد، یا درجا بزند و حتی رو به قهقرا برود. در مجموعه مستند«اختیاریه» شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 18:30 با سبک زندگی آدم هایی که اغلب تغییر و تحولی در زندگی شان داشته اند، آشنا می‌شویم.

شبکه رادیویی تهران به مناسبت روز مجلس در برنامه «مهربانو» با زهره الهیان، نماینده تهران و رئیس کمیسیون محیط زیست گفت و گو می‌کند که چهارشنبه 10 آذر ساعت 21 می‌شنوید.

 

 

امتیاز شما