امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جمعی از بانوان روابط عمومی صداوسیما از زحمات عاطفه میرسیدی تقدیر کردند
جمعی از بانوان روابط عمومی صداوسیما از زحمات عاطفه میرسیدی تقدیر کردند

لبخند بازنشستگی به مجری خبر

مشاهده ۸۰۲
۱۴۰۰/۰۹/۱۰- ۱۸:۰۷
تعداد بازدید:802

به مناسبت بازنشستگی عاطفه میرسیدی خبرنگار و گوینده خبر تلویزیون جمعی از بانوان اداره کل روابط عمومی با وی دیدار و از زحماتش تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی در این دیدار که عصر روز چهارشنبه نهم آذرماه انجام شد، میرسیدی ضمن تشکر از حسن نظر و توجه سازمان صداوسیما و مدیرکل روابط عمومی‌ گفت: از سوم آذرماه امسال تولد دیگری را تجربه کردم و پس از 25 سال حضور در عرصه خبر، به حرفه اصلی خود یعنی طبابت برگشتم و امیدوارم در این عرصه هم بتوانم به مردم عزیزم خدمت کنم. هاجر جعفریان به نمایندگی از مدیرکل روابط عمومی صداوسیما ضمن ابلاغ سلام حسین قرائی به میرسیدی با اهدای لوح یادبودی از زحمات چندین ساله وی تجلیل کرد.

عاطفه میرسیدی خبرنگار حوزه سلامت صداوسیما که از سال 1377 و از طریق آزمون وارد خبر صداوسیما شد پس از 25 سال حضور در این سازمان به بازنشستگی رسید. او پیش از خبرنگاری در رشته پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده بود و علاقه اش به خبرنگاری باعث شد که همزمان در حرفه پزشکی و خبرنگاری سلامت فعالیت کند. میرسیدی علاوه بر خبرنگاری، گویندگی و سردبیری خبر 20 شبکه چهار و اجرای گفتگوی ویژه خبری شبکه دو را نیز بر عهده داشت. حضور میرسیدی در تلویزیون طی دو سال گذشته و به واسطه فراگیری بیماری کرونا بسیار پررنگ شد و بسیاری از اطلاع رسانی‌ها در خصوص این بیماری بر عهده وی بود. / انتهای پیام

امتیاز شما