امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

«صهبا» مهمان تازه شبکه قرآن و معارف سیما

مشاهده ۵۵۳
۱۴۰۰/۰۹/۱۳- ۱۳:۱۳

جنگ تلاوت محور «صهبا» تولید جدید شبکه قرآن و معارف سیما، به صورت زنده، روزهای زوج روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه قرآن و معارف سیما با رویکرد تولید و پخش برنامه‌های تلاوت محور، برنامه جدید «صهبا» که مبتنی بر تاکیدات مقام معظم رهبری و مبتنی بر توجه به‌ صوت خوش در تلاوت و اهمیت استماع قرآن در زمینه‌سازی انس با قرآن و در عین حال متناسب با ذائقه مخاطب است را  روی آنتن می‌برد.
«صهبا» با میان برنامه‌ها و بخش‌های جذابی همچون پخش مستند گفت و گو با قاریان مشهور جهان اسلام، گفت و گو با قاریان میهمان بیت رهبری، جلسات خانوادگی قرآن کریم و آیتم‌های جذاب گوناگون دیگر از شبکه قران و معارف سیما به تهیه کنندگی سید محمد قاسمیان تقدیم مخاطبان قرآن دوست می‌شود.
بخش «مشارکت در تلاوت قرآن برنامه صهبا» از بخش‌های اصلی و مهم این برنامه است که در آن فراز مشهوری از یکی از قاریان پخش شده و سپس از مخاطبان خواسته می‌شود تا ادامه آن فراز را تلاوت و برای برنامه ارسال کنند؛ در همان برنامه بهترین تلاوت های ارسال شده روی آنتن می رود.
این برنامه به مدت یک ساعت به صورت زنده روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

بینندگان می توانند از طریق سامانه‌ پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۶۶، سامانه پیامگیر ۲۷۸۶۸۰۰۰، نشانی sahba_qtv در فضای مجازی و همچنین از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه با آدرس www.qurantv.ir با این برنامه ارتباط برقرار کنند.

امتیاز شما