امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در بازدید از روزنامه جام جم:
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در بازدید از روزنامه جام جم:

می‌کوشیم رنگین کمان اندیشه در رسانه ملی شکل بگیرد

مشاهده ۲۶۸
۱۴۰۰/۰۹/۱۳- ۱۴:۲۶
تعداد بازدید:268

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی از بخش های مختلف موسسه «جام جم» بازدید و با کارکنان این روزنامه گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما در بازدید از روزنامه جام جم از نزدیک در جریان دغدغه‌های کارکنان این مؤسسه مطبوعاتی قرار گرفت و با تأکید بر اهمیت توجه به کارکنان، از تلاش سازمان برای ارائه تسهیلات به نیروها خبر داد.

قرایی با بیان اینکه می‌کوشیم رنگین کمان اندیشه در رسانه ملی شکل بگیرد گفت: رسانه ملی در رویکرد جدید، توجه به پیشکسوتان را در اولویت قرار داده است.

قرایی از  همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای بزرگداشت هنرمندان و نویسندگان کشور خبر داد و گفت: به زودی در این راستا همکاری خوبی شکل می‌گیرد.

 در ادامه این دیدار مهدی عرفاتی، مدیر مسئول روزنامه جام جم با استقبال از اقدامات مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در پاسداشت پیشکسوتان رادیو و تلویزیون گفت: این روزنامه نیز با پیروی از سنت زیبای پاسداشت هنرمندان، توجه به هنرمندان رسانه ملی را که به دلایل مختلف به حاشیه رفته اند در اولویت کاری خود قرار داده است. در ادامه قرایی با همراهی عرفاتی از بخش های مختلف روزنامه دیدن کرد و به گفتگوی صمیمانه با کارکنان پرداخت.

در پایان حسین قرایی با مهدی قزلی، مدیر انتشارات جام جم نیز دیدار و به رسم یادبود لوح جشن کتاب جام جم را در این واحد امضا کرد.

قزلی مدیر انتشارات جام جم اعلام کرد: تا پایان سال 1400 از 20 کتاب در دوره جدید فعالیت نشریه جام جم رونمایی می‌شود.

گفتنی است از 29 آبان 1400 جشن کتاب روزنامه جام جم با رونمایی از هشت عنوان کتاب در دوره جدید نشریه جام جم آغاز شده است و تا پایان سال 1400 از 20 عنوان کتاب رونمایی می‌شود. / انتهای پیام

امتیاز شما