امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تازه‌های آی فیلم برای کودکان و نوجوانان

مشاهده ۳۹۹
۱۴۰۰/۰۹/۱۴- ۱۱:۳۳

فیلم سینمایی «پیشونی سفید 3» همچنین مجموعه انیمیشن «پند پارسی»، «هزار افسان »و «مجید دلبندم»در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب سایت شبکه آی فیلم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برای تامین امکان بهره برداری بهتر اقشار کودک و نوجوان از اوقات فراغت خود، آثار جدید نمایشی برای این رده سنی، در بخش مخصوصی در وب سایت شبکه آی فیلم منتشر می‌شود.

فیلم سینمایی «پیشونی سفید 3» به کارگردانی سیدجواد هاشمی، ماجرا با به دام افتادن پیشونی سفید به همت اختاپوس آغاز می‌شود و با مبارزه میمون با اختاپوس ادامه پیدا می‌کند.
پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی و محمدرضا شریفی نیا از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مجموعه انیمیشن «پند پارسی» سه شخصیت اصلی رمضون آسیابان، پسرجون و خری که یک الاغ است دارد که هر کدام با ویژگی‌ های شخصیتی متنوع، بخشی از بار قصه‌ ها را به دوش می‌کشند و برداشتی آزاد از حکایات سعدی و همچنین مولانا در ساختاری تازه همراه با طنز و شوخی امروزی روایت می‌شود.

مجموعه انیمیشنی «هزار افسان» به کارگردانی اصغر صفار تولید و قصه‌های شاهنامه به قلم افسانه بخشی به زمان حال برگشته است. انیمیشن «هزار افسان» موفقیت‌های بسیاری را در جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده است؛ توفیق در جشنواره گلدکوین صربستان، جشنواره بین‌المللی فیلم CICFF کلکته هند و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در سانفرانسیسکو آمریکا از جمله آن‌هاست.

سریال جذاب «مجید دلبندم» را رضا عطاران ساخته و علاوه بر خودش، بازیگرانی چون جواد رضویان، مجید صالحی، زیبا بروفه، یوسف تیموری، بهراد افرازی و سپهر آزاد در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
محور اصلی مجید دلبندم عروسکی دست دراز به نام مجید است که با شیرین کاری‌هایش در هر قسمت یک ماجرای زیبا و خنده‌دار خلق می‌کند.

صفحه ویژه کودک و نوجوان سایت آی فیلم از طریق آدرسfa.ifilmtv.com/s/koodak (http://%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3fa.ifilmtv.com/s/koodak) در دسترس قرار دارد و هزینه اینترنت برای تماشای آثار بارگذاری شده در این صفحه، نیم بهاست.

امتیاز شما