امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در کانال اردوی شبکه سحر؛
در کانال اردوی شبکه سحر؛

بازیگر خردسال سریال «دودکش» و دوبلور پاکستانی نقش آن مهمان «شما و سحر»

مشاهده ۲۳۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۴- ۱۴:۲۹
تعداد بازدید:235

یاس نوروزی، بازیگر سینما و تلویزیون و نقش آفرین در سریال «دودکش» و دوبلورهای نقش وی، مهمان امشب «شما و سحر» در کانال اردوی شبکه سحر هستند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یاس نوروزی، بازیگر سریال تلویزیونی «دودکش» و نرجس فاطمه عابد و زینب عابد دو دوبلور پاکستانی نقش وی، مهمان این برنامه خواهند بود.
مهمانان این برنامه به بهانه پخش سریال «دودکش» از کانال اردوی شبکه سحر که مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان اردوزبان قرار گرفته است دعوت شده اند و در خصوص نقش خود با مخاطبان گفت و گو خواهند کرد.
یاس نوروزی متولد 5 مرداد 1385 از شش سالگی وارد سینما شده و با بازی در سریال «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی در نقش پریا وارد قاب تلویزیون شد و درخشید . وی برای بازی در فیلم «دزد و پری» کاری از حسین قناعت از جشنواره فیلم کودک نیز دیپلم افتخار دریافت کرده است.
آوای باران، تنهایی لیلا، شش قهرمان و نصفی و ... از جمله فیلم های تلویزیونی او بوده و در مسیر باران، قهرمانان کوچک، شیفت شب، مجرد 40 ساله و ... نیز از فیلم های سینمایی است که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.
پلی بگ هایی با موضوع شعر و ادبیات فارسی و اردو ، اخبار فرهنگی و هنری، معرفی برنامه‌های کانال اردوی شبکه سحر، کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی زنده است که معصومه شریفیان در آخر به آن اشاره کرد.
برنامه «شما و سحر» به تهیه کنندگی معصومه شریفیان، با اجرای فاطمه سکینه مهدی 14 آذرماه ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

امتیاز شما