امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ابعاد مختلف گردشگری ورزشی روی میز رادیو ورزش

مشاهده ۱۴۸
۱۴۰۰/۰۹/۱۵- ۱۱:۳۵

برنامه «به اضافه ورزش» دوشنبه 15 آذر با موضوع گردشگری ورزشی و راهکارهای افزایش این حوزه، مخاطبان رادیو ورزش را همراهی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صنعت گردشگری روز به روز در حال گسترش است. یکی از زیرشاخه‌های گردشگری که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد،  گردشگری ورزشی است.

امروزه انواع گردشگری‌ها مانند گردشگری مذهبی، گردشگری جشنواره‌ها و دیگر گردشگری‌ها، برای اغلب کشورها تبدیل به بازاری پرسود شده است که درآمد قابل توجهی را به صندوق‌های مالی کشورهای توریست‌پذیر اضافه می‌کند. در این میان گردشگری ورزشی با توجه به تعداد زیاد طرفداران ورزش در سرتاسر دنیا، سهم به سزایی در جذب و چرخش سرمایه در صنعت گردشگری بازی می‌کند.

برنامه امروز «به اضافه ورزش» به موضوع گردشگری ورزشی و راهکارهای رونق آن می‌پردازد. صدیقه اسلامی، عضو کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک، حسینی، رئیس انجمن گردشگری فدراسیون همگانی و حمیدرضا میرصفاییان، دانشیار دانشگاه استان اصفهان از میهمانان امروز هستند.

همچنین برنامه با گزارشی از امید فراغت و هوتن خداپرست همراه است.

برنامه «به اضافه ورزش» کاری از گروه جامعه رادیو ورزش، به تهیه کنندگی عبادالله رضایی، گویندگی سبحان اکرامی، از ساعت ۱۲ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می رود.

امتیاز شما