امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

مرور وقایع و اتفاقات جهان با «آینه دنیا»

مشاهده ۱۵۴
۱۴۰۰/۰۹/۱۵- ۱۲:۱۱

برنامه «آینه دنیا» با دستمایه قرار دادن موضوعات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جهان و به تهیه کنندگی علیرضا سعیدی از رادیو هندی معاونت برون مرزی پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «آینه دنیا» بازتاب چشمگیری در منطقه هدف و مخاطب رادیو هندی دارد و از این برنامه استقبال بسیاری می‌شود و به طور مکرر دیده شده است که سایت ها و رسانه‌های منطقه با استناد به محتوای این برنامه، تحلیل ها و تفاسیر خود را ارائه می دهند.
برنامه «آینه دنیا» دوشنبه‌ ها ساعت 18:30 به وقت تهران و در مدت زمان 15 دقیقه و بر اساس تازه ترین تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مختلف جهان پخش می‌شود این برنامه با محور بررسی و تحقیق در مسائل روز دنیا، یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌ها در رادیو هندی است.
در این برنامه از حضور کارشناسان مطرح و طراز اول در خصوص موضوع برنامه از کشورهای ایران، هند و پاکستان و همچنین صدای شاهد افراد مهم و معروف جهان در ارتباط با موضوع برنامه در «آینه دنیا» بهره گرفته می‌شود.
موضوع امشب برنامه «آینه دنیا»، تازه‌ های هفتمین دور مذاکرات هسته ای در وین است که با حضور «سوراب کومار شاهی» به عنوان کارشناس مسائل بین الملل در برنامه حاضر است.
همچنین از نظرات سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، محمد مرندی کارشناس مسائل ایران، جین ساکی سخنگوی کاخ سفید، علی باقری کنی معاون وزیر امور خارجه ایران، ایان بریمر کارشناس مسائل سیاسی آمریکا، ولی نصر استاد دانشگاه «جان ھاپکینز»، اینریک مورا مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و از صحبت های نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان صدای شاهد در برنامه استفاده می‌شود.
رادیو هندی اداره کل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی با قدمتی نزدیک به 23 سال در زمینه ساخت برنامه‌های رادیویی به آدرس https://parstoday.com/hi در دسترس علاقه مندان و دوستداران زبان هندی است.

امتیاز شما