امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

اندیشه زیبای شهید سلیمانی در کشور باید نهادینه شود

مشاهده ۵۶۲
۱۴۰۰/۰۹/۱۵- ۱۳:۱۶

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران با نماینده ولی فقیه استان به مناسبت سالگرد سردار شهید سلیمانی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران در نشست با نماینده ولی فقیه که به مناسبت دومین سالگرد سردار شهید سلیمانی برگزارشد، گفت: سردار سلیمانی نقش پررنگی در دفاع از مردم بیگناه سوریه در مقابل گروهک تروریستی داعش داشت.

هادی ابراهیمی‌با بیان اینکه رسانه استانی از ماه‌ها قبل با برنامه‌ریزی مدون به دنبال مردمی‌ برگزار شدن دومین سالگرد شهید سلیمانی است، ادامه داد: شهید سلیمانی دارای یک مکتب درس آموز است و باید اندیشه زیبای شهید سلیمانی در کشور نهادینه شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران افزود: رسانه استانی برای کاهش بیماری کرونا با تهیه برنامه‌های مختلف، دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل گام‌های موثری برداشت.

آیت‌الله محمدی‌ لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین در دیدار با مدیران رسانه استانی گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، دینی و فرهنگی به جهاد پرداخت، گفت: شهادت سردار سلیمانی به دنیا نشان داد که انقلاب زنده است و تبیین و تشریح مکتب حاج قاسم وظیفه ماست.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه رسانه ملی با تهیه برنامه‌های مناسب به منظور آگاهی‌بخشی مردم، به‌خوبی در برابر امپراطوری رسانه‌های غربی ایستادگی کرده است، افزود: دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی کشورهای مسلمان در منطقه هستند.

     

 

تصاویر

امتیاز شما