امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

آقای شهروندی به شبکه پنج می آید

مشاهده ۱۵۲
۱۴۰۰/۰۹/۱۷- ۱۱:۰۱

دهمین قسمت برنامه «پرنیان صدا» میزبان تورج نصر هنرپیشه و صداپیشه پیشکسوت می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه پیش روی «پرنیان صدا» این هفته، جمعه 19 آذر ساعت 20 میزبان این هنرمند عرصه گویندگی و دوبله است تا از آغاز راه، تلاش‌ها و علاقه مندی‌هایش به کار و هنر صدا با وی همراه شود.

نصر، کار دوبله را از سال ۱۳۵۲ شروع کرد و همزمان در تئاتر نیز فعالیت داشته است، سال ۱۳۶۴ وارد عرصه بازیگری در تلویزیون و در سال ۱۳۶۹ وارد سینما می‌شود. وی با نمایش تلویزیونی در نقش آقای شهروندی در دهه ۶۰ مورد توجه قرار گرفت و این نقش را در سال‌های بعد با نام آقای شرمنده ادامه داد.

تورج نصر به عنوان یک دوبلور مکمل در بسیاری از آثار سینمایی، تلویزیونی و کارتون‌ها صحبت کرده است وی از کمدی گوهای عرصه صداپیشگی محسوب می‌شود و از دوبلورهای نقش لورل (مجموعه فیلم‌های لورل و هاردی) نیز بوده‌است.

همچنین در این قسمت از برنامه «پرنیان صدا» مخاطبان شاهد هنرنمایی هنرمندانی از جمله اکبر مشکین، غلامحسین بهمنیار، عباس محبی، بهروز خوش فطرت، مرتضی احمدی، رضا عبدی، منوچهر آذری، حسین امیرفضلی، تاجی احمدی، احمد قدکچیان و مورین هستند.

در بخش معرفی چهره‌های این برنامه  نیز صحبت‌های «مهین دیهیم» با مقدمه‌ای از «رامین فرزاد» درخصوص سرگذشت نمایش‌های «قصه‌های شب» را می‌بینیم و می‌شنویم و به دنبال آن نیز نمونه‌هایی از صدا و تصویر چند تن از هنرمندان پیشکسوت این برنامه به نمایش در می آید.

قطعه آهنگین «یالا سوار شو هول نده» با اجرای منوچهر نوذری، زنده‌یاد محمود علیقلی و علیرضا جاویدنیا درخصوص ازدحام جمعیت برای سوار شدن به اتوبوس که از تولیدات قدیمی‌برنامه «صبح جمعه با شماست» نیز از دیگر بخش‌های تماشایی «پرنیان صدا» است که تقدیم مخاطبان می‌شود.

همچنین ترانه «لبخند» رضا صادقی نیز چاشنی برنامه این هفته «پرنیان صدا » خواهد بود.

مسابقه شماره ده «صدای ماندگار» نیز برگزار و برندگان مسابقه قبل نیز به قید قرعه معرفی خواهند شد.

برنامه «پرنیان صدا» به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت 20 به مدت 45 دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما