امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گشت و گذار آی فیلمی ها در «دشت خاموش»

مشاهده ۴۶۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۷- ۱۱:۳۳

برنامه «سینما آی‌فیلم» این هفته به سراغ معرفی فیلم سینمایی «دشت خاموش» و گپ‌وگفت با عوامل آن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی عطا جاوید امروز چهارشنبه ۱۷ آذر به بررسی فیلم سینمایی «دشت خاموش» می‌پردازد.

این فیلم سینمایی محصول سال1398 به کارگردانی و نویسندگی احمد بهرامی است. فیلم «دشت خاموش» به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش افق‌های هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز انتخاب و برنده جایزه بهترین فیلم این بخش شد. این فیلم همچنین برنده جایزه فیپرشی، جایزه ویژه انجمن منتقدان جهان و در بخش جنبی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز هم موفق به دریافت جایزه انجمن اعتماد ملی ایتالیا شد.

علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند، حمید فرهنگ و... از جمله بازیگران این فیلم هستند. این فیلم به شرایط دشوار کاری و روابط انسانی پیچیده چند خانواده می‌پردازد که در یک محیط کارگری زندگی می‌کنند...
حسام فروتن، مجری «سینما آی‌فیلم» در این برنامه با احمد بهرامی‌کارگردان، سعید بشیری تهیه کننده و علی باقری و مهدیه نساج بازیگران این فیلم صحبت می‌کند.

«سینما آی‌فیلم» امشب ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. بازپخش آن را می‌توانید در ساعت‌های ۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه تماشا کنید.

امتیاز شما