امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش منتخب آثار «جود لا» در شبکه نمایش

مشاهده ۴۵۶
۱۴۰۰/۰۹/۲۰- ۰۸:۳۰

شبکه نمایش علاوه بر اعلام فیلم های این هفته، قصد دارد در بخش مرور آثار خود، منتخبی از فیلم های «جود لا»، بازیگر انگلیسی را پخش کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «پاپوش»، «گنجشک و قناری»، «لونه شغال»، «در ملاقات»، «جلباب»، «آنجا زاده شدم»، «فرزند خوانده» فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش هستند که از شنبه 20 تا 26 آذر، ساعت 13 پخش می‌شود.
فیلم های منتخب خانوادگی که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، این هفته به ترتیب فیلم های «نجات خانوادگی»، «پیغام رسان»، «حالا چه شود»، «کلک در کلک»، «خانه ای کنار دریا»، «حرفه خانوادگی»، و «آخرین فرصت» را پخش می‌کند.
«دیوید جود هیورث لا» مشهور به «جود لا» بازیگر شناخته شده انگلیسی است. جود لا، کار خود را با تئاتر ملی موسیقی آغاز کرد و در عرصه تئاتر جوایز بسیاری دریافت کرد. او پس از ورود به دنیای سینما و بازی در چند فیلم در نهایت برای  بازی در فیلم «آقای ریپلی با استعداد» درخشید و نامزد جایزه اسکار و در همان سال موفق به دریافت جایزه بفتا شد. او بار دیگر در سال 2004 برای فیلم "کوهستان سرد" نامزد جایزه اسکار شد اما در نهایت نتوانست این جایزه را به دست آورد. فیلم های منتخب این بازیگر که ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شوند، شامل «نابغه»، «خلبان آسمان و دنیای فردا»، «عوارض جانبی» ، «کوهستان سرد»، «دشمن پشت دروازه‌ها»، «جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد»، «به گاتاکا خوش آمدید» هستند.
شبکه نمایش در ساعت 23، فیلم های جذاب «ببر خیزان اژدهای نهان 2»، « اورست»، «راز دریاچه»، «بزرگ کردن آریزونا»، «چشم انداز»، «دوئل» و«اسرار رسمی» را روی آنتن می‌برند.
شبکه نمایش نیز به ترتیب ساعت یک بامداد فیلم های کلاسیک «رودخانه کانیون»، «سی و ششمین تالار شائولین»، «حلال و حرام»، «دزد دوچرخه»، «هدف اسلحه»، «معما» و «یک پلیس» را پخش می‌کند.

امتیاز شما