امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

سالگرد شهادت شهید آیت الله دستغیب در سیمای فارس

مشاهده ۲۰۹
۱۴۰۰/۰۹/۲۰- ۱۲:۵۴

صدا و سیمای فارس در چهلمین سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله عبدالحسین دستغیب، برنامه‌های مختلفی را در قالب برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تولیدات فضای مجازی و گزارش های خبری تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با نزدیک شدن به ایام شهادت شهید آیت الله دستغیب برنامه زنده تلویزیونی"معلم اخلاق" که به ابعاد شخصیتی این معلم اخلاق می‌پردازد، روی آنتن شبکه فارس می رود.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان که در جمع مردم شیراز در مسجد شهید دستغیب معالی آباد جمعه 19 آذرماه برگزار می‌شود، شنبه 20 آذر ماه همزمان با سالروز شهادت شهید دستغیب از سیمای فارس پخش می‌شود.

همچنین سخنرانی حجت الاسلام استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه فارس شنبه 20 آذر از سیمای فارس روی آنتن می رود.

پخش مستند انقلاب مسجدها، شهید محراب، موشن گرافیک علمای فارس، صدای آشنا، بربال اندیشه، بیانات شهید محراب آیت الله دستغیب، پخش دعای کمیل با نوای شهید دستغیب از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در ایام سالروز شهادت شهید دستغیب است.

رادیو فارس نیز به شکل ویژه ایی در قالب های مختلف به ابعاد شخصیتی شهید آیت الله دستغیب می‌پردازد. سه نمایش براساس زندگی سیاسی _ اجتماعی شهید آیت الله دستغیب آماده پخش از رادیو فارس است که در این ایام روی آنتن می رود.

 مستندهای ترکیبی از رادیو فارس با عنوان «معلم اخلاق» به مدت 28 دقیقه، «روز پرواز» به مدت 22 دقیقه، یاران انقلاب به مدت 10 دقیقه، «دستی از غیب» به مدت 15 دقیقه و «سخنرانی شهید دستغیب» به مدت 22 دقیقه پخش می‌شوند.

معرفی کتاب های شهید دستغیب در برنامه کتابستان، ارتباط با نوه شهید آیت الله دستغیب، پوشش برنامه‌های حوزه علمیه فارس در قالب ارتباط زنده با حجت الاسلام استوار میمندی و پخش برنامه حرم تا حرم از رادیوهای فارس، زیارت و قم در سالروز بزرگداشت این شهید از دیگر برنامه‌های صدای مرکز فارس است.

 پوشش رویدادهای مختلف در سراسر استان با موضوع شهید آیت الله دستغیب همزمان با سالروز شهادت شهید دستغیب در دستور کار است و علاوه بر آن خبر فارس به تولید و پخش گزارش های متعدد مردمی و تولیدی با موضوع شهادت این معلم اخلاق می‌پردازد.

تولید محتوا از جمله پوستر، عکس نوشته، موشن گرافی، پادکست و تدوین برش های متعدد از بیانات این شهید محراب و برنامه‌های مختلف تلویزیونی و انتشار آن در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

تصاویر

امتیاز شما