امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عوامل برنامه «ویدئو چک» به تماس های مردم با سامانه 162 پاسخ دادند
عوامل برنامه «ویدئو چک» به تماس های مردم با سامانه 162 پاسخ دادند

رمز موفقیت«ویدیو چک» به روز بودن و خلاقیت گروه تولید است

مشاهده ۶۳۸
۱۴۰۰/۰۹/۲۳- ۱۳:۵۱
تعداد بازدید:638

عوامل برنامه «ویدیو چک» شبکه ورزش سیما، امروز سه شنبه 23 آذر در امور مخاطبان روابط عمومی سازمان صداوسیما پاسخگوی تماس های مردمی‌شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ عوامل برنامه «ویدیو چک» پس از یک ساعت پاسخگویی به تماس های مردمی در نشست خبری این برنامه شرکت کردند.

در این نشست پوریا ملک آبادی، مدیر تولید شبکه ورزش سیما، با بیان اینکه برنامه «ویدیو چک» عمری 4 ساله دارد گفت:  با وجود تغییر مدیریت شبکه وقفه ای در پخش این برنامه ایجاد نشده و همچنان با اقبال مخاطبان روبه رو است.

وی با بیان اینکه  برنامه «ویدیو چک» از برترین برنامه‌های شبکه ورزش سیماست و این نشان از خلاقیت گروه  حرفه ای تولید این برنامه دارد گفت: مجتبی آذری، تهیه کننده این برنامه و عوامل آن در طول هفته، همه تمرکزشان روی اتفاقات ورزشی و سیاست های ورزشی کشور است.

عبداله روا، مجری برنامه «ویدیو چک» نیز در این نشست با قدردانی از فرصتی که روابط عمومی سازمان در اختیار این گروه قرار داد گفت: تداوم کار «ویدیو چک» نشان از آن دارد که همه گروه 12 نفره  برنامه پای کار بودند و نگاه مثبت امروز مردم نسبت به برنامه برای ما روحیه بخش است.

وی افزود: زمانی که مردم نسبت به یک برنامه اقبال و توجه دارند نشان می دهد که حساسیت روی آن وجود دارد؛ هدف برنامه «ویدیو چک» آن است که با موضوعات ورزشی، موضوعات اجتماعی را دنبال کند.

روا با بیان اینکه برخی ورزشکاران از این برنامه گلایه مند و برخی قدردان هستند گفت: در برخی مواقع روسای فدراسیون‌ها، ورزشکاران و شرکت های خصوصی از ما به خاطر نقدهایمان به دادگاه رسانه شکایت کردند اما خوشبختانه در بسیاری از مواقع به مراحل پایانی دادرسی نرسیده است.

مجری برنامه «ویدیو چک« با اشاره به اینکه  اتفاقات این برنامه در ورزش کشور موج ایجاد می‌کند گفت: بخش اعظمی از دلگرمی ما این است که این برنامه از محیط های مختلف در فضای مجازی پخش می‌شود و حتی در سایت های غیر ورزشی هم موج ایجاده کرده است.

«ویدئو چک» تافته جدا بافته

دکتر حسین قرایی، مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی با قدردانی از عوامل این برنامه گفت: برنامه «ویدیو چک» از نگاه من برنامه ای خانوادگی است و خوشبختانه با وجود سلایق رنگین کمانی در کشور این برنامه توانسته در میان مردم معدل خوبی کسب کند و به تعبیری تافته جدا بافته ای باشد.

وی افزود: در برنامه‌هایی از این دست موضوعات باید با زبان طنز فاخر بیان شوند و با صرف وقت بیشتر و مشورت گرفتن از کارشناسان و متخصصان این حوزه محتوای آن ارائه شود.

قرایی با بیان اینکه عنوان برنامه «ویدیو چک» با امضا و اجرای عبداله روا در میان مردم شناخته شده  و 4 سال تداوم یافته است، گفت: نامگذاری ممتاز این برنامه نشان از وقتی است که گروه تولید این برنامه برای آن صرف کرده اند و اگر در حوزه طنز از دیدگاه‌های استادان دانشگاه برای ژانرهای ورزشی بهره مند شویم فضای طنز در تلویزیون تقویت می‌شود.

در پایان این مراسم مدیر کل روابط عمومی دو کتاب از «مجموعه اشعار آغاسی» و کتاب «دانشگاه عمومی» که از مجموعه فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه صداوسیما است را به مجری این برنامه اهدا کرد و از همه عوامل «ویدیو چک» با اهدای هدایایی قدردانی شد.

امتیاز شما