امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجلیل فرمانده سپاه استان از نقش صداوسیمای مرکز ایلام در پوشش رسانه‌ای کنگره شهداء

مشاهده ۴۶۶
۱۴۰۰/۰۹/۲۴- ۰۹:۰۴

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام از نقش رسانه استانی در انعکاس برنامه‌های کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در این دیدار گفت: استان ایلام با تقدیم ۳۰۰۰ شهید والامقام در طول دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی را کسب کرده است و امنیت امروز ما از برکت جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های آنان است.

محمد بازوند افزود: معرفی و پرداختن به مقوله جهاد و شهادت از اولویت های  صدا و سیمای مرکز ایلام است و ما با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همکارانمان توانستیم  بیش از ۲۵ هزار دقیقه برنامه با محوریت  کنگره شهدای پخش کنیم.

وی به پخش مستندهای تولیدی این مرکز در شبکه‌های سراسری اشاره کرد و گفت: مستند مجتهدایلامی، پیرامون زندگی آیت الله حیدری، مستند فرزند کبیرکوه درباره شهید داریوش رضایی نژاد، مستند چمر و‌چوبی در زمینه با یادواره شهدای عشایری ملکشاهی، مستطیل قرمز در باره شهدای زمین فوتبال چوار و مستند خاکریز ها در ایام برگزاری کنگره شهدا  از شبکه‌های سراسری پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکزایلام به سوژه‌های دفاع مقدس در استان ایلام پرداخت و گفت: با تولید آثاری همچون نقش عشایر در دفاع از میمک و بمباران زمین فوتبال چوار در سال ۶۵ می توان رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم استان را به دنیا معرفی کرد.

وی گفت: تولید آثار فاخر از رشادت‌های مردم استان در دوران هشت سال دفاع مقدس  نیازمند حمایت مسئولان استانی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار جمال شاکرمی نیز در این نشست بابیان اینکه کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام بزرگترین رویداد فرهنگی و تاثیرگذار بود گفت: مردم از همه قشرها و طوایف و ایلات به صورت خودجوش پای کار آمدند و یاد و خاطره شهدای عزیزمان را در جامعه زنده نگه داشتند.

وی به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در پوشش اخبار و انعکاس این رویداد فرهنگی و اجتماعی پرداخت و افزود: رسانه‌های متعهد و ارزشی خصوصاً صداوسیمای مرکز ایلام با برنامه‌ریزی دقیق و جهادی در زمینه اطلاع رسانی بخوبی توانستند برنامه‌ها و ابعاد مختلف کنگره شهدا را به مردم و کشور گزارش کنند.

 

امتیاز شما