امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

از بودجه 1401 تا علل افزایش طلاق در کشور زیر ذره بین رادیو تهران

مشاهده ۲۸۴
۱۴۰۰/۰۹/۲۴- ۰۹:۴۰

شبکه رادیویی تهران امروز با بررسی بودجه سال آتی، بررسی علل افزایش طلاق در کشور و قرارهای شبانه روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مخاطبان رادیو تهران چهارشنبه 24 آذر، ضمن آگاهی از جزئیات بیشتر بودجه 1401 و علت افزایش طلاق در کشور با شهرام عدالتی، از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران همراه می‌شوند.

برنامه «بازار تهران» با غلامرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی‌ درخصوص بودجه 1401 گفت و گو می‌کند. امروز چهارشنبه 24 آذر از ساعت 11 با ارائه جزئیات بیشتر درباره بودجه سال جدید همراه رادیو تهران شوید.

برنامه«گفتاورد» را چهارشنبه ۲۴ آذر می توانید با حضور دکتر علی محمد باقر، معاون پژوهشی انجمن آسیب های اجتماعی با موضوع پیگیری علت افزایش طلاق در کشور  از ساعت ۱۲:۱۵ دنبال کنید.

همچنین شهرام عدالتی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران امروز در برنامه «پل مدیریت» منتظر تماس های شما شهروندان است. در برنامه«پل مدیریت» دسترسی مردم شهرستان‌های استان تهران به مدیران شهری میسر شده است. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 از رادیو تهران روی آنتن می رود.

برنامه«تهران من» نیز با موضوع ‎اهمیت آشنایی با شیوه‌های مختلف استفاده بهینه از وقت در دنیای سرعت و تکنولوژی پخش می‌شود. مخاطبان جهت مشارکت در برنامه می توانند با پاسخ به این پرسش که چطور وقت را تلف می‌کنند، از ساعت 16 با ما در تماس باشند.

برنامه جدید«باغ فیض» با محور قرارهای شبانه مخاطبان رادیو تهران با خدای متعالی و ائمه اطهار(ع) از ساعت 22 تقدیم شنوندگان می‌شود.   

گفتنی است برنامه«پارک پردیسان» با بررسی نقش پژوهش در حفاظت از محیط زیست، پنجشنبه 25 آذر ساعت 9 روی آنتن رادیو تهران می رود.

امتیاز شما