امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

«رمز و ارز» در قاب شبکه پنج

مشاهده ۱۴۰
۱۴۰۰/۰۹/۲۷- ۱۰:۴۰

برنامه جدید تخصصی تلویزیونی «رمز و ارز» با محور پرداختن به صنعت بلاکچین و ارز دیجیتال، به تهیه کنندگی مجید فتاحی شنبه هرهفته از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه اولین برنامه تخصصی تلویزیون درباره صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال است که به صورت کامل و جامع این موضوع را برای مخاطبان تبیین و بررسی می‌کند.
بخش زیادی از این برنامه به گفت و گوی تخصصی درباره این موضوع اختصاص دارد و در هر قسمت یک موضوع مرتبط با بلاکچین، ارزهای دیجیتال و روندهای جدید پولی مبتنی بر انقلاب دیجیتال، با حضور یک کارشناس زبده یا یکی از مسئولان سیاستگذار در این حوزه تحلیل می‌شود.
برنامه «رمز و ارز» چهار شرکت کننده مطلع در این حوزه با کارشناس برنامه گفت و گو می‌کند و چالش های مهم را در این خصوص مطرح می‌کنند.
این برنامه به مخاطبان کمک می‌کند که در صورت ورود به بازار ارزهای دیجیتال اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند.   
موشنگرافی، میان برنامه، گفت و گوی تخصصی، مقایسه آماری ایران با وضعیت جهانی و.... بخش های مختلف این برنامه است که به مدت 40 دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.
برنامه تخصصی تلویزیونی «رمز و ارز» کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که با اجرای آرش سروری و به تهیه کنندگی مجید فتاحی شنبه هر هفته ساعت 22 پخش می‌شود و باز پخش آن روز بعد ساعت 10 روی آنتن می رود.

امتیاز شما