امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

دورهمی شب یلدا با برنامه های رادیو تهران

مشاهده ۳۰۴
۱۴۰۰/۰۹/۲۹- ۱۰:۱۰

شبکه رادیویی تهران با برنامه های «شب انار»، «پارک شهر»، «تهران ما سلامت»، «سعادت آباد»، «تهران من» و ... در دورهمی‌ شب یلدا همراه مخاطبان می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی تهران با برنامه‌های شاد و متنوع، سه شنبه 30 آذر، بلندترین شب سال را جشن می‌گیرد.

ویژه برنامه «شب انار» در شب یلدا به صورت زنده ساعت 19 تا 23:30 با بخش های حافظ خوانی و شاهنامه خوانی روی آنتن می رود. از بخش های این برنامه می توان به گفت و گو در زمینه رسم و رسومات شب یلدا در ایران باستان با حضور اسدالله معظمی‌ گودرزی و دکتر پریچهر سلطانی با بیان رسم و رسوم شب یلدا در اقوام ایرانی و سنت های محلی اشاره کرد. استندآپ کمدی با بخش های شاد و متنوع، اجرای زنده موسیقی پاپ با حضور سعید موسوی و اجرای خواننده محلی با حضور جلیل آزاد از بخش های ویژه این برنامه است.

تهیه کننده سیده زرین کشاورز، گوینده فربد مقدم، عروسک گردان فرشته ذوالفقاری و گزارشگر مهدی اسماعیلی از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه مخاطبان هستند.

برنامه«پارک شهر» از ساعت 6:40 درباره ثبت شب یلدا در یونسکو گفت و گو می‌کند و با بیان آداب و فرهنگ ایران و ایرانیان در شب یلدا پخش می‌ شود.

همچنین در برنامه «تهران ما سلامت»در گفت و گو با متخصصان درباره تغذیه مناسب در شب یلدا گفته می‌شود و برنامه «سعادت آباد» توجه ویژه به آغاز زمستان و خانواده‌های بی بضاعت دارد.

برنامه«گفتاورد» 29 و 30 آذر با حضور دکتر مهدی محمدی، نویسنده و پژوهشگر ادبیات فارسی با موضوع یلدا و حافظ خوانی اش از ساعت 12:15 روی آنتن رادیو تهران می رود.

گفتنی است برنامه «تهران من» از ساعت 16 با دعوت به دورهم نشینی‌های مجازی در شب یلدا، مخاطبانش را به چالش دعوت می‌کند.

امتیاز شما