امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

لحظه های یلدایی در دیار شعر و شاعری

مشاهده ۹۹
۱۴۰۰/۰۹/۳۰- ۰۹:۴۴

صدا و سیمای فارس به مناسبت شب یلدا برنامه‌های متنوعی را متناسب با این شب برای مخاطبان رسانه ملی و استانی فارس در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاون سیمای فارس گفت: ویژه برنامه «یلدای دلشگا» از ساعت 21:15 تا یک بامداد مخاطبان شبکه سراسری شما و شبکه فارس را در شب یلدا همراهی می‌کند.

علیرضا باغبانمنش افزود: اجرای برنامه از 2 استودیو سیما و اجرای مشترک با رادیو فارس، ارتباط زنده با آرامگاه حافظ، پخش آیتم های جذاب، خاطره‌های قدیمی و تکریم بزرگترها از مهمترین بخش های این ویژه برنامه است.

وی ادامه داد: مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه مجازی سیمای فارس به نشانی @iribfars و در قسمت یلدای دلگشا پیام ها و متن‌های زیبای خود را برای ما ارسال کنند تا از این شبکه پخش شود. متن‌های زیبای مخاطبان در این برنامه خوانده می‌شود و به قید قرعه به 5 نفر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

معاون صدای فارس نیز از ویژه برنامه رادیو فارس به مناسبت شب یلدا خبر داد. یاسر جمالی گفت: ویژه برنامه «رنگینک» از ساعت 20 تا 24 مهمان خانه‌های شنوندگان رادیو فارس می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه مهمانان به صورت حضوری و تلفنی با شنوندگان سخن می‌گویند، ادامه داد: گفت و گو با چهره‌های ماندگار و نخبگان استان در بخش های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، پخش گزارش های مردمی، نمایش های شاد و طنز رادیویی، پخش ترانه و موسیقی و مسابقه رادیو نما از جمله بخش های متنوع این ویژه برنامه است. حافظ و سعدی خوانی و بیان آداب و رسوم مردم شیراز و شهرستان‌های استان فارس و گفت و گو با کادر درمان در شب یلدا از دیگر بخش های برنامه «رنگینک» است.

معاون صدای فارس افزود: شنوندگان می توانند با مراجعه به صفحه مجازی رادیو فارس به نشانی @radiofars پیام ها و متن‌های زیبای خود را در قسمت برنامه «رنگینک» برای ما ارسال کنند تا در این ویژه برنامه خوانده شود.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر فارس با بیان اینکه بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45 ، 20:45 و 23:15 تلویزیون به موضوع این مناسبت می‌پردازند، گفت: پخش گزارش های تولیدی از آداب و رسوم مردم نقاط مختلف استان در شب یلدا، پخش گزارش های مردمی درخصوص دید و بازدید و کنترل و نحوه نظارت مسئولان بر قیمت ها در بازار از جمله برنامه‌های معاونت خبر فارس در این شب است.

همچنین علی خورشیدسوار، معاون فضای مجازی رسانه فارس گفت: تولید کلیپ گزارش مردمی ویژه شب یلدا در جهت فرهنگ سازی برای دوری از تجملات و تکریم بزرگترها در این شب ، تیزر معرفی برنامه‌های سیما و صدای شبکه فارس، ساخت موشن گرافی ، پوستر و بنر شب یلدا، تقطیع برنامه‌های سیما و صدا و انتشار آن‌ها در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های این معاونت در شب یلداست و کلیپ طنز با موضوع اجتماعی از جمله تکریم بزرگترها و ساده زیستی در فضای مجازی منتشر می‌شود .

 

 

 

 

امتیاز شما