امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ادامه تصویربرداری «بی نشان» با پیوستن دو بازیگر جدید

مشاهده ۲۷۶
۱۴۰۰/۱۰/۰۴- ۱۳:۴۴

در ادامه‌ تولید و تصویربرداری نیمی از سریال «بی‌نشان»، نقش آفرینی رضا ایرانمنش و توماج دانش‌بهزادی در این سریال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تصویربرداری سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی از نیمه گذشت.
همچنین رضا ایرانمنش و توماج دانش‌بهزادی جدیدترین بازیگرانی هستند که جلوی دوربین این سریال تلویزیونی رفته‌اند.
رضا ایرانمنش از جمله بازیگران پیشکسوت که مدتی است کم‌کار شده، ایفاگر نقش «غفوری» مدیر مسئول یک سایت خبری در «بی‌نشان» است.
همچنین توماج دانش‌بهزادی که پیش از این در دو تله‌ فیلم «پیله آهنی» و «کارتن خواب» و مجموعه مستند داستانی «خط باریک قرمز» نقش‌آفرینی کرده است، نقش «افشین» را که تجربه‌ای متفاوت و خاص به شمار می‌رود در سریال تلویزیونی «بی‌نشان» ایفا می‌کند.
تولید سریال این روز‌ها در منطقه شمال تهران جلوی دوربین فرشاد گل‌سفیدی پیش می‌رود.
مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد و اکبر رحمتی از جمله بازیگران این سریال هستند.
«بی‌نشان» در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.
مدیر برنامه‌ریزی این سریال امیر جاویدنیک، دستیار یک کارگردان نورالدین گودرزی، بازیگردان توماج دانش‌بهزادی، منشی صحنه سودابه صفری، دستیار دوم کارگردان محمدرضا تاجیک، دستیار برنامه‌ریز آزاده ملایری، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه کیوان کشاگر و علی رزاق‌کریمی و طراح صحنه و لباس آن فرامرز بادرام‌پور است.

امتیاز شما