امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش پررنگ صدا و سیما در تبیین شخصیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی

مشاهده ۱۹۵
۱۴۰۰/۱۰/۰۵- ۱۲:۰۸

اعضای ستاد مردمی دومین سالگرد بزرگداشت شهیدحاج قاسم سلیمانی با دکتر منتظرحجت، مدیرکل صدا و سیمای گلستان در خصوص بهتر برگزار شدن مراسم دومین سالگرد این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای گلستان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی، الگوی مدیر تراز انقلاب اسلامی است، گفت: حاج قاسم اسطوره آزادی‌خواهی و عدالتخواهی بود و آزادی را برای همه می‌خواست.

دکتر منتظرحجت افزود: همزمان با نزدیک شدن به دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌ریزی برای تولید و پخش ویژه برنامه‌های تلویزیونی  و رادیویی مدتی است که با شیب ملایم در صداوسیمای گلستان شروع شده و برنامه‌هایی نیز در همین خصوص تولید شده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان ادامه داد:به همین مناسبت پخش زنده ویژه ‏برنامه «سردار دل‏ها» با محور شهادت سردار سلیمانی و تبیین ابعاد مختلف زندگی و مبارزات سردار ساعت 21 به مدت 60 دقیقه 5 دی ماه پخش می‌شود. در حوزه صدا نیز، برنامه‌های گوناگون در ساختارهای مختلف نمایش، مستند، سخنرانی، گزارش مستند، ترکیبی ساده و نمایشی و مسابقه همزمان با این ایام روی آنتن می رود. معاونت های خبر و فضای مجازی هم به تولید گزارش‏ های خبری با موضوع سردار سلیمانی و گرامیداشت سالگرد شهادت ایشان از شبکه‌های سراسری و شبکه‌های مجازی می‌پردازد.

در ادامه این دیدار عضو ستاد مردمی‌ بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با قدردانی از تعامل خوب مدیرکل صدا و سیمای گلستان با این ستاد مردمی‌ بیان کرد: رویکرد اصلی ستاد همان مردمی‌ برگزار کردن مراسم است و البته دستگاه‌های مختلف دولتی و حاکمیتی هم فعال هستند، اما از آنها خواسته‌ایم که از فعالیت‌های مردم در این زمینه حمایت کنند و با آنها همراه شوند.

وی  افزود: هدف اصلی ما این است که شخصیت شهید سلیمانی برای مردم تبیین شود و از گنجینه پربهای اندیشه او مراقبت شود تا تحریفی انجام نشود و در این زمینه نقش صدا و سیما بسیار پر رنگ و خطیر است.

تصاویر

امتیاز شما