امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«نشان فداکاری» به افق سیما رسید

مشاهده ۲۹۷
۱۴۰۰/۱۰/۰۶- ۰۹:۱۷

شبکه افق سیما شاهد برنامه تلویزیونی «نشان فداکاری» خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، توجه به موضوع رشادت دلاورمردان در دوران دفاع مقدس عاملی شد تا شبکه افق سیما، برنامه تلویزیونی «نشان فداکاری» را در لیست پخش برنامه‌های خود قرار دهد تا به همین واسطه بتواند نقش مثبتی را در این حوزه ایفا کند.
این مجموعه هفت قسمتی گفت و گو محور در هر قسمت با یکی از دلاورمردان ارتش کشور عزیزمان ایران مصاحبه می‌ کند.
علیرضا محمدخانی، تهیه‌کننده این برنامه درباره دلایل ساخت این برنامه گفت: پرداختن به رشادت‌های ارتش در دفاع مقدس بسیار کمتر از نیروهای دیگر است. به عنوان مثال ارتش عملیاتی از جمله انتقام نیروی هوایی دارد که هیچگاه دیده نشده است و همین موضوعات باعث شد تا دست به ساخت این برنامه بزنیم.
وی افزود: سعی کردیم تا در هفت قسمت این برنامه به هفت نیروی مختلف ارتش بپردازیم تا بتوانیم به میزان توان خود افتخارات همه زیرمجموعه‌ها را نشان دهیم. شهدای بسیاری هستند که نقش‌های مهمی داشتند ولی دیده نشده‌اند.
محمدخانی درباره نحوه ساخت خاطرنشان کرد: گفت و گو جوادی مجری برنامه با مهمان محور اصلی این برنامه به شمار می آید. ولی از آنجایی که گفت و گوی صرف باعث خستگی مخاطبان می‌شود، در بین گفت و گو آیتم‌هایی همچون معرفی کتاب، نقاشی شهدای ارتش، گفت و گوی مردمی و... را جای داده‌ایم. تلاش کردیم تا در بخش‌های مختلف قهرمانان واقعی کشورمان را به مردم نشان دهیم.
علاقه مندان می‌توانند پنجشنبه‌ها ساعت 16 این برنامه تلویزیونی را از قاب شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

امتیاز شما