امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
شناسایی نخبگان و مطالبه گری
شناسایی نخبگان و مطالبه گری

شناسایی نخبگان و مطالبه گری، اولویت اصلی رسانه استانی و مجمع بسیج گلستان

مشاهده ۱۲۳
۱۴۰۰/۱۰/۰۷- ۱۲:۱۷
تعداد بازدید:123

اعضای هیئت رئیسه مجمع بسیج گلستان با حضور در صدا و سیمای گلستان با منتظر حجت مدیرکل صداوسیمای این استان درخصوص استفاده از ظرفیت نخبگان و همکاری با صدا و سیما دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای گلستان با ابراز خرسندی از این دیدار، از بسیج به عنوان بزرگترین یادگاری امام راحل و تجلی حضور مردم در انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: استفاده از ظرفیت بسیجیان در اجرای طرح‌های مختلف و پیشرفت و تعالی جامعه امری مهم و اساسی بوده و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و رویکرد جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم استفاده و شناسایی نخبگان استان است.

منتظرحجت گفت: مجمع عالی بسیج در واقع نهادی برای سازمان‌دهی نیروهای انقلابی و ایجاد اتاق فکری برای مشارکت و هم‌افزایی افراد نخبه بوده که همراه دولت برای برطرف کردن مشکلات جامعه و بستری برای شناسایی نیروهای متخصص محسوب می‌شود و در این زمینه رسانه ملی و استانی برنامه‌هایی را تولید کرده اند.

وی افزود: ما به فعالیت‌ها و نظرات بسیجیان به ویژه در عرصه اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمندیم تا بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت، جامه عمل پوشانده و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی ضمن پاسخگویی به نیازها، از بروز مشکلات جدید در کشور جلوگیری کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان ادامه داد: با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی دیگر نباید شاهد آزمون و خطا در جامعه باشیم و همه اقشار موظفند با امید آفرینی زمینه را برای پیشرفت و توسعه کشور فراهم کنند و امروز شما به عنوان نماینده اقشار مختلف بسیج در این جلسه باید زمینه مشارکت بیشتر با رسانه ملی را فراهم کنید.

منتظرحجت در پایان افزود: معاونت های سیما، صدا، فضای مجازی و خبر با استفاده از توان بسیج اقشار در طول سال برنامه‌هایی را با کمک و نظر اقشار مختلف بسیج تولید خواهند کرد تا هم به مطالبه گری اقشار مختلف توجه شده باشد و هم از نظرات کارشناسانه فعالان بسیج اقشار استفاده بهینه شود.

در ادامه رئیس مجمع  بسیج استان با قدردانی از تعامل و همکاری خوب مدیرکل صدا و سیمای گلستان با اعضا هیئت رئیسه بسیج استان، گفت: رسالت مجمع بسیج استان که متشکل از نخبگان است کمک به کارآمدی نظام، احصاء مشکلات استانی و ارائه راهکار کارآمد و عملی برای حل مشکلات موجود بدون جهت‌گیری سیاسی است و در این برهه وظیفه صدا و سیما بسیار سنگین است.

تناور با بیان اینکه ما در اثر بد مدیریت کردن برخی از مسئولان در برابر مشکلات و مسائل اقتصادی نارضایتی‌هایی در جامعه داریم، افزود: امروز رسانه‌ها باید با دشمن شناسی، روحیه بصیرت افزایی و نیز تبیین به موقع مواضع و ارزشهای انقلاب اسلامی دست به روشنگری برای مردم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه به عنوان یکی از ابزار موثر اطلاع رسانی است، گفت: تصمیم سازی‌های مناسب و خوب از طریق رسانه امکان پذیر است و این کانال موثر ارتباطی می تواند پیام را رساتر و علمی تر به جامعه هدف برساند.

رئیس مجمع بسیج استان بیان کرد: آنچه در این نشست مدنظر است رصد و احصاء مسائل مهم استان کمک به حل مشکلات مردم، کمک به گفتمان سازی، کمک به حل مطالبات مردم، کمک به ارتقاء کارآمدی نظام، کادر سازی نیروی‌های انقلاب، اشراف به وضع استان و افزایش امیدواری از نظام است.

تصاویر

امتیاز شما