امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه‌های شبکه آبادان در دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار دلها

مشاهده ۳۶۱
۱۴۰۰/۱۰/۰۷- ۱۵:۵۵

همزمان با دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، صدا و سیمای آبادان با ویژه برنامه‌هایی این مناسبت‌ها را گرامی می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «حماسه بصیرت» و «مرد میدان» عنوان ویژه برنامه‌های زنده و اصلی سیمای آبادان است که از شب 9 دی آغاز و تا 13 دی ادامه دارد. همچنین برنامه‌های «نسیم بهمنشیر»، «خونه آفتابی»، «در شهر»، «روشنا» و «بازتاب» با دعوت از مهمانان ویژه و تولید بخش های متناسب برای گروه‌های سنی مختلف پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مسیر روشن» و مستندهای «به نام مردم به کام ملت»، «عبرت» و «بزرگترین بدرقه جهان» نیز از تلویزیون آبادان روی آنتن می رود.

برنامه زنده ۶۰ دقیقه ای «میثاق با ولایت»، برنامه زنده و مشترک شبکه‌های استانی به نام «مسیر آسمانی»، برنامه زنده عصرگاهی «قهرمان»، مستندهای رادیویی«سیلاب غیرت»، «باز باران»، «سلام سردار»، «اسطوره» و تولید بسته خلاقانه گفت و گو و پرسش و پاسخ نمادین با سردار سلیمانی با عنوان «در محضر حبیب» از ویژه‌های رادیو آبادان در این ایام هستند.

فضای مجازی آبادان هم با تولید 2 نماهنگ، 10 قسمت استوری، مستند 4 دقیقه ای «سردار روستا»، مستند 3 دقیقه ای « قهرمان واقعی»، نماهنگ «قول مردونه»، جمع آوری و توزیع تصاویر مردمی در قالب پویش «به نیت حاج قاسم» و تولید 3 پادکست رادیویی این ایام را گرامی می دارد.

امتیاز شما