امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تغییر در زمان پخش «چهل تیکه»

مشاهده ۲۸۳
۱۴۰۰/۱۰/۰۸- ۰۷:۳۹

فصل جدید «چهل تیکه» در هفته‌های گذشته روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پخش می‌شد، اما از این پس از سه‌شنبه‌ تا جمعه منتظر پخش آن باشید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل پنجم برنامه «چهل تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، این روز‌ها در حال پخش از شبکه نسیم است. برنامه‌ای که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

فصل جدید «چهل تیکه» در هفته‌های گذشته در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پخش می‌شد، اما دو هفته‌ای است که سه‌شنبه‌ هم به جدول پخش این برنامه تلویزیونی اضافه شده است و ساعت 21 روی آنتن می رود.
محمدرضا علیمردانی سه‌شنبه 7 دی‌، میزبان محسن زهتاب بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون شد. بازیگری که شروعِ فعالیت‌هایش به سال 1335 و شرکت در کلاس بازیگری تئاتر «جامعه باربد» برمی‌گردد.
نامش در سریال‌های تاریخی مثل «ولایت عشق» و «مریم مقدس» به چشم می‌خورد و در «تب سرد» هم نقش یک پدربزرگِ دل‌نگران را به خوبی ایفا می‌کند.
چهارشنبه 8 دی‌، «چهل‌تیکه» میزبان خاطرات یک صدایِ ماندگار در موسیقی می‌شود. عباس بهادری خواننده موسیقی پاپ نسل اول پس از انقلاب است. هنرمندی که از سال 1368 همکاری‌اش را با واحد موسیقی صدا و سیما آغاز کرد.
ترانه «گل می‌روید به باغ» از معروف‌ترین کارهای او و نخستین موسیقی پاپِ پس از انقلاب محسوب می‌شود که در نوروز 1372 از صدا و سیما پخش شد.
میهمان پنجشنبه 9 دی ماه این برنامه نیز عباس نباتی است که آن را به صدایِ کارتونِ معروف «گربه سگ» و «دوقلوهای افسانه‌ای» می‌شناسند. او در آثار دوبله ای به نامِ «باخانمان» و سرباز کاوامُرا در سریال «اوشین» شرکت داشته است.
آخرین کسی که در این هفته جمعه 10 دی، رویِ صندلی «چهل‌تیکه» می‌نشیند یک خانمِ بازیگر است. رزیتا غفاری کارتون گالیور را دوست دارد و نقشِ اصلی سریال «شب آفتابی» را بازی کرده است.
کارش را با منشی صحنه‌ای در فیلم‌های سیروس الوند آغاز کرد و در همان کارها بازیگری را تجربه و وارد دنیای بازیگری شد. حرف‌های جالب و قابل تأمل و شنیده نشده‌ای دارد که باید منتظر ماند تا جمعه شب ساعت 21 و در برنامه «چهل‌تیکه» شنید.
«چهل تیکه» از سه‌شنبه تا جمعه‌ها ساعت ۲۱ پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

امتیاز شما