امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«شکوه میثاق» ویژه حماسه 9 دی ماه از رادیو تهران

مشاهده ۳۱۳
۱۴۰۰/۱۰/۰۸- ۰۹:۳۸

برنامه «شکوه میثاق» به مناسبت 9 دی، با موضوع بصیرت افزایی و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب از رادیو تهران پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«شکوه میثاق» به مناسبت 9 دی ماه، از ساعت 9 مبتنی بر بصیرت افزایی و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده است. گفت وگوهای تبیینی و آگاهی بخش این ویژه برنامه به جایگاه مقام عظمای ولایت در جامعه، نقش بصیرت امت همیشه در صحنه در خلق حماسه نهم دی و خنثی شدن فتنه استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره دارد.

از جمله اهداف ویژه برنامه«شکوه میثاق» می توان به ارتقاء باورهای مردم به اهمیت انسجام ملی در مقابل بیگانگان، تقویت روحیه انقلابی و از خودگذشتگی برای وطن، توجه به توان داخلی در کشور برای خنثی سازی تحریم ها و دشمنی بدخواهان نظام اشاره کرد.

این ویژه برنامه از زوایای مختلف به ماهیت و عوامل شکل گیری فتنه سال 88 می‌پردازد. تبیین حماسه 9 دی، بصیرت افزایی با موضوع نقش آفرینی رسانه‌های بیگانه در ایجاد فتنه بخشی از این ویژه برنامه است. حضور چهره‌های شاخص برای بررسی و تبیین علل پیدایش فتنه، خنثی کردن این فتنه توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مردم و خلق حماسه 9 دی از دیگر بخش های ویژه برنامه«شکوه میثاق» است.  

تهیه کننده این برنامه مریم سادات آصفی است و اجرای آن رامحمد حسین‌هاشمی‌برعهده دارد. مهدی اسماعیلی گزارشگر و  فاطمه عبدالوند نویسنده و آیتم ساز این برنامه هستند.

امتیاز شما