امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«تاک» با اجرای داریوش روی آنتن شبکه دو سیما

مشاهده ۸۴۵
۱۴۰۰/۱۰/۰۸- ۱۳:۳۷

برنامه «تاک» با موضوع پرداختن به سبک زندگی ایرانی- اسلامی و با اجرای داریوش کاردان در 26 قسمت 50 دقیقه ای از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی «تاک» که اولین قسمت آن چهارشنبه هفته گذشته روی آنتن رفت، اولین تداکس تلویزیونی است که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد با رویکرد امیدبخشی و ارائه ایده‌های شایسته گسترش در شبکه دو سیما تولید شده است.
این برنامه بازگشت دوباره داریوش کاردان مجری موفق و صریح‌اللهجه به تلویزیون است.
«تاک» اولین تلاش یک برنامه‌ساز در تلویزیون برای بازسازی تجربه تداکس‌های موفق و رسیدن به استانداردهای روز دنیا برای این نوع برنامه است که راویان آن در دکوری ساده و آرامش‌بخش از امید پس از ناامیدی و آسانی پس از سختی‌ها می‌گویند. 
این برنامه شهاب چراغی جهانگردی با شیوه متفاوت جهانگردی و سفرهای عجیب و ملیکا کریمی خلبان زن از تجربه برخاستن دوباره پس از بارها شکست و افسردگی روایت خواهند کرد.

این برنامه 8 دی میزبان شهاب چراغی (راهنمای گردشگری) و ملیکا کریمی (کارشناس فیزیک) می‌شود تا مطالبی را درخصوص تأثیر و نقش ایده‌های گسترش در روند بهبود زندگی برای مخاطبان بیان کنند.
شهاب چراغی درخصوص افسردگی پیش آمده بر اثر تغییرات به وجود آمده در قیمت دلار و تأثیر آن روی حرفه‌اش صحبت می‌کند و اینکه چگونه با ایده‌ای جدید این تهدید در زندگی را برای خود تبدیل به فرصت کرد.
ملیکا کریمی هم درباره آرزوهای خود که دیگران آن را دست نیافتنی می‌پنداشتند، صحبت می‌کند که با اتکا به خداوند و تلاش های خود توانست، غیرممکن را برای خود ممکن سازد.
برنامه «تاک» در قالب برنامه‌ای با موضوع پرداختن به سبک زندگی ایرانی- اسلامی، در 26 قسمت 50 دقیقه ای تهیه و تولید شده است که در آن تجربیات و سخنان افراد موفق کشورمان در عرصه‌های هنری، پزشکی، اجتماعی و ... از زبان خودشان بیان می‌شود تا مردم با مشکلات و موانعی که افراد مشهور کشورمان با آن روبرو بوده‌اند، آشنا شوند.
این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه کنندگی مریم السادات نوابی نژاد و اجرای داریوش کاردان، چهارشنبه 8 دی ساعت 23:30 روی آنتن می رود.
همچنین بازپخش این برنامه، پنجشنبه ساعت 18 خواهد بود.

ویدئوها

امتیاز شما