امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های بزرگداشت سردار دلها در شبکه آذربایجان غربی

مشاهده ۱۹۳
۱۴۰۰/۱۰/۰۸- ۱۳:۴۱

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی برای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای آذربایجان غربی در سالگرد شهادت سردار دلها با 4 ویژه برنامه زنده «سحریزخیر»، «ائویمیز»، «اولدوز» و «جوان» و همچنین پوشش مراسم سالگرد به این مناسبت می‌پردازد.

دو نماهنگ «سردار حرم» و «سلیمان ایران» و مستندهای «محاصره 360 درجه»، «حبیب» و «قنات ملک»، سینمایی «بادیگارد» و فیلم کوتاه «نامه و سردار سلیمانی» از سیمای آذربایجان غربی تقدیم مخاطبان می‌شود.

از دیگر برنامه‌های تولیدی از قبیل گزارش روز، به وقت جوانی، اذان نغمه سی، کودک با رویکرد تبیین مکتب سلیمانی و نیز پخش برنامه‌های تولیدی و تامینی با موضوع سردار سلیمانی خصوصاً تولیدات موسیقایی از آنتن سیمای استانی، تداعی‌گر سردار سلیمانی به عنوان نماد وحدت ملی خواهد بود.

رادیو چی چست نیز به این مناسبت 3 ویژه برنامه را روانه آنتن می‌کند. برنامه زنده «اوره ک لر سرداری» به تهیه کنندگی زهرا محمدی 11 دی ساعت 17 به مدت 90 دقیقه با رویکرد مراتب اخلاص عمل و پیروی بی بدیل شهید سلیمانی از ولایت و نیز نقش وی در تامین امنیت و پیروزی جبهه مقاومت پخش می‌شود. در سایر برنامه‌های زنده و تولیدی از قبیل «سلام یاشایش»، «سئوگی سارایی» رشادت های این سردار اسلام و گفتمان مقاومت ، تقویت خودباوری ملی تبیین می‌شود.

خبر مرکز آذربایجان غربی درسالروز شهادت اسوه ایثار و مقاومت حاج قاسم سلیمانی به پخش گزارش های خبری، اطلاع رسانی و پوشش خبرهای مراسم سالگرد سردار دلها و انتشار آنها در سایت استانی خبرگزاری صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد.

تولید کمیک موشن تسبیح یادگاری پدر، ایجاد صفحه ویژه سردار سلیمانی در وب مرکز، تولید فتوکامنت از سخنرانی‌های سردار سلیمانی، گزارش مردمی در خصوص سردار، باز تولید و انتشار برنامه‌های ویژه صداوسیما در فضای مجازی، برگزاری پویش تولیدات مردمی‌به نیت حاج قاسم در فضای مجازی، در دستور کار فضای مجازی مرکز قرار دارد.

امتیاز شما