امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
حمایت همه جانبه
حمایت همه جانبه

حمایت همه جانبه صدا و سیمای گلستان از کشتی قهرمانی

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۰/۱۰/۰۹- ۱۱:۴۷
تعداد بازدید:146

مدیر کل صداوسیمای استان گلستان با رئیس هیئت کشتی این استان در خصوص برگزاری هر چه بهتر مسابقات لیگ کشتی قهرمانی کشور گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار، منتظرحجت مدیر کل مرکز گلستان با اشاره به مشکلات بیکاری جوانان و خطر اعتیاد در جامعه اظهار داشت: رویکرد جدید سازمان صدا و سیما مطالبه گری و بررسی مشکلات جامعه و به خصوص جوانان است و با تمام توان به دنبال جذب جوانان به سمت ورزش هستیم.

وی افزود: ورزش و خصوصا ورزش کشتی جایگاه ارزنده ای در بین مردم استان دارد و درصددیم با تولید ‌‌و پخش ویژه برنامه‌های مربوط به این رشته ورزشی، برای ارتقاء سطح کمی و کیفی آن گام برداریم و برای کمک به این رشته ورزشی در استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

منتظر حجت به برنامه‌های رسانه استانی برای ارتقای ورزش اشاره کرد و گفت: بخش های مختلفی از برنامه معاونت های صدا و سیمای استان به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به رویدادها و اتفاقات ورزشی استان می‌پردازد.

مدیر کل مرکز گلستاناز آمادگی صدا و سیما برای حمایت رسانه ای از ورزش های ملی و پهلوانی به ویژه رشته کشتی خبر داد و گفت: هرقدر بیشتر برای کشتی وقت بگذاریم بهره مندی ملی و فراملی بیشتر می‌شود و بقیه ارزش‌ها در کنار این ارزش معنا پیدا می‌کند. 

ملاح رئیس هیئت کشتی استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رسانه استانی برای ایجاد انگیزه و تقویت جوانان ورزشکار مخصوصاً خانواده کشتی استان گفت: صدا و سیما در احیاء و ترویج ورزش کشتی و جذب جوانان به این رشته مدال آور و قهرمان پرور، نقش  بسزایی دارد.

وی افزود: توانمندی استان گلستان در کشتی بالاست و تلاش می‌کنیم با استفاده ازهمه ظرفیت ها، علاوه بر درخشش در مسابقات، میزبان شایسته‌ای برای کشتی گیران ورزش اول کشورمان باشیم.

ملاح در پایان خواستار حمایت بیشتر رسانه ملی و استانی از این رشته ورزشی با توجه به توانمندی‌های موجود در استان شد.

 شایان ذکر است رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور ۲۲ تا ۲۴ دی در گرگان برگزار می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما