امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

مرور آثار سینمای «مبارزه و مقاومت» در شبکه نمایش

مشاهده ۳۷۱
۱۴۰۰/۱۰/۱۱- ۰۹:۲۸

در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ آثار سینمای «مبارزه و مقاومت» در شبکه نمایش مرور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مصادف با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و یارانش، شبکه نمایش منتخبی از فیلم های با موضوع مبارزه و مقاومت در برابر استکبار را در بخش «صحنه گران» پخش می‌کند.
در بخش مرور آثار ساعت ۲۱، فیلم های زیر ، به ترتیب، در طول هفته پخش می‌شوند.
شنبه 11 دی فیلم «اسنودن» به کارگردانی الیور استون، داستان زندگی ادوارد اسنودن افشاگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا را روایت می‌کند.

یکشنبه 12 دی فیلم «بازمانده» ساخته ماندگار سیف الله داد،  به داستان روزهای نخستین اشغال فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی می‌پردازد.

دوشنبه 13 دی فیلم «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد حسین مهدویان، داستان زندگی جاوید الاثر، حاج احمد متوسلیان، روی آنتن می رود.

سه شنبه 14 دی «بادی که در مرغزار وزید»: فیلمی در خصوص نبرد استقلال طلبان ایرلند در برابر آزار و اذیت های متجاوزان انگلیسی ساخته کن لوچ از این شبکه به نمایش در می آید.

چهارشنبه 15 دی «شنود» فیلمی محصول کشور ایتالیا که به جاسوسی سازمان یافته آمریکا در سراسر دنیا می‌پردازد، روی آنتن می رود.

پنجشنبه 16 دی «دشمن ملت» فیلمی‌با بازی ویل اسمیت و جین هکمن و ساخته تونی اسکات که جاسوسی دولت آمریکا از مردم کشورش به نمایش در می آید.

جمعه 17 دی شبکه نمایش با پخش فیلم «هندوستان آزاد» که  درباره نبرد گروهی از مردم هندوستان در برابر نیروهای انگلستان با بازی آمیتا باچان و عامر خان است با مخاطبان خود همراه می‌شود.

شبکه نمایش هر روز در بخش فیلم های ایرانیِ ساعت ۱۳ به ترتیب از شنبه ۱۱ تا سه شنبه ۱۴ دی، فیلم های «خانه پلاک ندارد»، «بهشت منتظر می ماند»، «تخت جمشید - سَرِ روزولت» و «عهدی بسته ام با تو» را پخش می‌کند.

همچنین، فیلم «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از سینمای ایران نیز در ساعت ۲۳ یکشنبه ۱۲ دی و در شب سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از شبکه نمایش پخش می‌شود.

امتیاز شما