امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«سربلندان» روی آنتن رادیو تهران

مشاهده ۳۴۶
۱۴۰۰/۱۰/۱۱- ۱۱:۳۵

گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران در سالروز شهادت سردار سلیمانی، دوشنبه 13 دی ویژه برنامه «سربلندان» را تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیام امیری، مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران گفت: ویژه برنامه «سربلندان» به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی در سه بخش تهیه می‌شود. بخش اول مستند قسمتی از زندگی شهید سردار سلیمانی است، مستندی از برکات وجود شهید بزرگوار در دوران تحریم ها و دسیسه دشمن برای شهادت وی که از آرشیو صدای شهید بزرگوار و صحبت های راهبردی سردار سلیمانی استفاده شده است.

بخش دوم با عنوان «دلنوشته» درد دل فرزندان شهداء با سردار سلیمانی، گفت و گو با فرزندان شهداء و رابطه سردار سلیمانی با فرزندان شهدائ خواهدبود. بخش سوم نیز یادآوری محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم ایران و مرور مراسم باشکوه بدرقه سردار در ایران و کشور های همسایه است.

به گفته مدیر گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران؛ ضمن ارتباط تلفنی با مرکز استان کرمان، به منظور روایت خاطرات و مرور تفکرات این شهید بزرگوار، از حضور هنرمندان، شاعران و فرزندان شهدا در برنامه استفاده می‌شود. با کارشناس و مهمان حضوری برنامه درباره ضرورت تقویت جبهه مقاومت در منطقه و نقش آن در ارتقاء امنیت ایران و حضور موثر مدافعان حرم صحبت می‌شود.

امیری افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدا، گرامیداشت مجاهدت های سردار شهید قاسم سلیمانی و یادآوری تفکر انقلابی و جهادی شهید سلیمانی از ضرورت و اهمیت تهیه و پخش ویژه برنامه «سربلندان» است که با هدف گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد، یادآوری ارزش ها و تفکرات انقلابی سردار سلیمانی، تبیین ارادت فرزندان شهدا به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم به سردار سلیمانی روی آنتن رادیو تهران می رود.

گفتنی است؛ بخش دیگری از ویژه برنامه «سربلندان» به قدردانی از مدافعان حرم و امنیت ملی، روایت زندگی نامه شهدای شاخص و انزجار از اقدامات تروریستی اختصاص دارد. همچنین آیتم «به وقت بغداد» با خانواده‌هایی که فرزندانشان همراه سردار در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند، گفت و گو می‌کند.

ویژه برنامه «سربلندان» روز دوشنبه 13 دی ساعت 10، به تهیه کنندگی و آیتم سازی آرزو مددی، گویندگی مصطفی توانگر، فرشته یوسف پور، گزارشگری مهدی اسماعیلی و نویسندگی آرزو ترسا روی آنتن رادیو تهران می رود.

 

امتیاز شما