امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بابالنگ دراز خاطره انگیزترین انیمیشن در رادیو صبا شد

مشاهده ۱۷۵
۱۴۰۰/۱۰/۱۱- ۲۳:۵۴

انیمیشن «بابالنگ دراز» در برنامه «ترین‌ها» در رادیو صبا به عنوان خاطره انگیزترین انیمیشن معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ترین‌ها» هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران و جهان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می‌شود.
برنامه «ترین‌ها» در طول هفته در فضای مجازی موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری، فضای مجازی و ... را مطرح تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین‌ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه روز جمعه دهم دی به سراغ خاطره انگیزترین انیمیشن‌ها رفت.
انیمیشن‌های «افسانه زورو، بابالنگ دراز، سفرهای میتی کومان، زنان کوچک،جیمبو، لوک خوش شانس، فوتبالیست ها، کارگاه گجت، خانواده دکتر ارنست، مهاجران، بچه‌های کوه آلپ و قلعه هزار اردک» در این لیست قرار گرفته اند.
مخاطبان با ثبت رای خود در صفحه مجازی برنامه «ترین‌ها» و یا با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ در طول برنامه در این نظر سنجی شرکت کردند.
طبق نتیجه نظر سنجی صورت گرفته در فضای مجازی و آرای پیامکی مخاطبان انیمیشن«بابالنگ دراز» رتبه نخست این رقابت ر ادریافت کرد و رتبه دوم و سوم این رقابت به ترتیب به انیمیشن‌های «فوتبالیست ها» و «سفرهای میتی کومان » تعلق گرفت.
در زمان پخش برنامه متناسب با موضوع برنامه نظرسنجی دیگری در صفحه مجازی «ترین‌ها» برگزار می‌شود که شنوندگان به ضعیف ترین گزینه رای می دهند و در پایان برنامه نتایج نظرسنجی اعلام می‌شود.
در این برنامه از بین گزینه‌های «ارسلان قاسمی‌ به علت حضور در اکران فیلم همراه بادیگارد»، «رسانه‌های فضای مجازی که از طرفداران نوجوان برای تبلیغ ستارگان سینما استفاده می‌کنند» و «خانواده‌هایی که بدون توجه به سن فرزندان، اجازه نصب هر برنامه کاربردی را در گوشی‌ها به آنها می دهند»، طبق نظرسنجی مردمی زرشک زرین این برنامه به «رسانه‌های فضای مجازی که از طرفداران نوجوان برای تبلیغ ستارگان سینما استفاده می‌کنند»، تعلق گرفت.
برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف اله و اجرای شاهین جمشیدی، نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما