امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت سالگرد سردار دلها در صدا و سیمای یزد

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۰/۱۰/۱۲- ۱۱:۰۶

صدا و سیمای یزد به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای یزد در برنامه زنده صبحگاهی «زندگی سلام» و برنامه زنده شبانه «و اما امشب» به تبیین شخصیت اخلاقی و اجتماعی سردار سلیمانی می‌پردازد. همچنین این معاونت با پخش مستند «مکتب سلیمانی در روستای قنات ملک» درمورد روستا و زادگاه این شهید بزرگوار، چهره جدید و متفاوتی از سردار شهید برای مخاطب فراهم می‌کند. پخش کلیپ «مرد میدان» درخصوص دل نوشته کودکان برای سردار دلها، پویش (به نیت حاج قاسم) نیز برای مشارکت مخاطبان در گرامیداشت دومین سالگرد سردار دلها و ارتباط زنده با گلزار شهدای کرمان از دیگر برنامه این معاونت در این روز است.

معاونت صدای یزد نیز با پخش برنامه «سلام سردار » در شب و روز شهادت، مستند رادیویی «سیره سلیمانی»، مسابقه «گرا»، مینی فیچر «عموقاسم» و «منم قاسم»، نمایش «نشان سلیمانی» و و کس پاپ ها و آنونس های ویژه شهادت، دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارد.

همچنین معاونت اطلاعات و اخبار مرکز با تولید سه گزارش فاخر «سردار دلها»، پویش «به نیت حاج قاسم»، «ویزیت رایگان»، گزارش های خبری کمک های مومنانه و پوشش تمامی مراسم بزرگداشت این واقعه عظیم و بزرگ در استان یزد به تبیین جایگاه و شخصیت این مرد بزرگ می‌پردازد.

معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار 6 کمیک موشن در خصوص روایات و خاطرات مبارزات شهید سلیمانی از زبان شهید ، پویش «به نیت حاج قاسم»، پخش آثار ارسالی از مردم و... در بسترهای فضای مجازی همراه مخاطبان خود خواهد بود .

تصاویر

امتیاز شما