امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید مجموعه طنز «دسترخان» در شبکه سهند آغاز شد

مشاهده ۳۹۹۳
۱۴۰۰/۱۰/۱۳- ۱۲:۳۸

«دَسترخوان» عنوان تازه ترین مجموعه طنز شبکه استانی سهند است که در 15 قسمت تولید می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مجموعه طنز  15 قسمتی تلاش می‌کند مخاطبش را برای لحظاتی از مسائل و مشکلات روزمره زندگی دور کند. مجموعه «دسترخوان» همچون نامش که از دیرباز به سفره و خوان نعمت اطلاق شوپد، در هر قسمت اتفاقات طنز یک باغ رستوران را برای بیننده به تصویر می‌کشد.

دکتر مرتضی صفری در آیین آغاز تولید این سریال گفت: این مجموعه یک سریال اپیزودیک است که داستان‌های آن در یک باغ رستوران شکل می‌گیرد اما داستان هر قسمت از آن مجزا از قسمت های قبل و بعد است.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت:: در این سریال 9 نقش و کاراکتر اصلی و ثابت وجود دارد که 50 نفر هم به عنوان بازیگر میهمان در قسمت های مختلف وارد بازی شده و هرکدام داستان‌هایی دیدنی و جذاب خلق می‌کنند.

وی با اشاره به مجموعه‌های مختلف تولید شده در سال های اخیر اضافه کرد: در سه سال اخیر مجموعه‌های متعدد نمایشی از جمله روزهای بی قراری 2 ، جلال 1 و 2 ، آجی بال 2 در صدا و سیمای آذربایجان شرقی تولید و برخی از آنها از چندین شبکه ملی و بین المللی پخش شده اند .

صفری در ادامه با اشاره به قالب طنز مجموعه «دسترخوان» اظهار داشت: مخاطب امروز به قدری از درک و فهم رسانه ای بالایی برخوردار است که برنامه سازان نمی توانند با تولید برنامه‌های سطح پایین و کم محتوا آنها را پای رسانه بکشانند. از این رو سعی شده است در این مجموعه با بهره گیری از ژانر طنز و جذابیت های خاص برنامه سازی در کنار به تصویر کشیدن سبک زندگی اسلامی – ایرانی، چالش ها و موضوعات مختلف اجتماعی که در جامعه اتفاق می افتد به نقد کشیده شود.

بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این مجموعه قرار است در ایام الله دهه مبارک فجر در کنداکتور پخش شبکه سهند قرار گیرد.

امتیاز شما