امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«روایت حبیب» از زبان محمدباقر قالیباف

مشاهده ۲۶۷
۱۴۰۰/۱۰/۱۳- ۱۳:۳۹

شبکه هیسپان تی وی در این قسمت از برنامه «روایت حبیب» به مرور خاطرات و معرفی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از زبان محمدباقر قالیباف می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «روایت حبیب» که با اجرای نادر طالب زاده در هر قسمت به بررسی زندگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس می‌پردازد، در این قسمت میزبان محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده لشکر ۵ نصر در دوران دفاع مقدس است و به مرور خاطرات و روایت وی از «حبیب» جبهه‌های جهاد، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌پردازد.

سخنان تاریخی شهید سلیمانی در جمع رزمندگان لشکر 41 ثارالله در دوران جنگ، گزارش‌هایی از سیر اقدامات سردار سلیمانی از سال اول تا پایان جنگ، برش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حاج قاسم، گزارش‌هایی از رابطه شهید سلیمانی با شهدا و سخنان دیده‌ نشده‌ای از حاج قاسم سلیمانی درباره دوران دفاع مقدس از جمله بخش‌های «روایت حبیب» است.

«روایت حبیب» به همت بنیاد «مکتب حاج قاسم، حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی» تهیه شده است و روز سه شنبه ساعت 3 بامداد روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود. بازپخش این برنامه در ساعات 10، 14:30 و 22:30 برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می‌شود.
علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.hispantv.com/showprogram/la-cronica-de-habib/795 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما