امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش رسانه ای کنگره شهدای عشایر در صدا و سیمای فارس

مشاهده ۱۵۴
۱۴۰۰/۱۰/۱۴- ۱۰:۳۸

فرمانده سپاه عشایر ناحیه فارس از برگزاری کنگره شهدای عشایر استان در اسفند خبر داد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای فارس در جلسه شورای معاونان این مرکز با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های شهدای عشایر و قدردانی از تلاش تاریخی این قشر جامعه در انقلاب گفت: عشایر نقش برجسته و ممتازی در عرصه‌های مختلف کشور برعهده دارند و همه وظیفه داریم این نقش و جایگاه را تقویت کنیم.

سهرابی فعالیت های فرهنگی برای بیان و بازنمایی خدمات عشایر استان را ارزشمند توصیف کرد و با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای عشایر در فارس، اقدامی در خور تحسین است گفت: صداوسیما پوشش رسانه ای کنگره را در چهار حوزه سیما، صدا، خبر و فضای مجازی در دستور کار خود قرار می دهد.

همچنین سرهنگ سیدمحمد شکوهی در این جلسه با بیان اینکه 20 درصد شهدای عشایر کشور متعلق به استان فارس هستند، گفت: این استان دو هزار شهید عالی مقام عشایر را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایر فارس افزود: کنگره شهدای عشایر استان سوم اسفند با حضور مسئولان کشوری و لشکری در شیراز برگزار می‌شود.

سرهنگ سیدمحمد شکوهی با قدردانی از تلاش های صداوسیمای فارس برای به تصویر کشیدن غیرت و شجاعت رزمندگان عشایر در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و همچنین تولید برنامه‌های جذاب رادیویی و تلویزیونی برای بیان زحمات این قشر مهم در استان به بیان ابعاد برگزاری این کنگره پرداخت و خواستار ادامه حمایت های صداوسیمای فارس برای برگزاری باشکوه این کنگره شد.

در این نشست همچنین بر تعامل بیشتر صداوسیما و بسیج عشایری استان تاکید و در خصوص توجه بیش از پیش به کیفیت برنامه‌های رسانه ای صداوسیمای استان در خصوص عشایر تبادل نظر شد.

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما