امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«کوثر هدایت» ویژه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در رادیو تهران

مشاهده ۴۳۹
۱۴۰۰/۱۰/۱۵- ۰۷:۵۲

تبیین دقیق و درست از نقش الگویی حضرت زهرا(س) در خانواده و جایگاه مادران در تربیت فرزندان، بخشی از مضمون ویژه برنامه «کوثر هدایت» در رادیو تهران است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «کوثر هدایت» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 16 آذر ساعت 15 روی آنتن می رود.  

موضوع اصلی این ویژه برنامه، سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است که به نقش و جایگاه مادری حضرت زهرا(س) برای امت اسلام می‌پردازد. در بخشی از این برنامه با کارشناسان مطلع و واعظ در حوزه دین به تبیین دقیق سبک زندگی فاطمی در جامعه اسلامی‌ پرداخته می‌شود و همچنین درباره الگوپذیری مادران ایرانی از شخصیت جهانی حضرت زهرا (س) گفت و گو خواهدشد.

در این ویژه برنامه با هدف استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری برای معرفی و تکریم منزلت حضرت زهرا(س)، آیتم های شعرخوانی آیینی و معرفی کتاب پیش بینی شده است. پخش کلام بزرگان و ارتباط تلفنی با گزارشگران حاضر در قم و مشهد مقدس از دیگر بخش های ویژه برنامه «کوثر هدایت»  است.  

تبیین دقیق و درست از نقش الگویی حضرت زهرا(س) در خانواده  و جایگاه مادران در تربیت فرزندان و تاثیر آن در رفتار های اجتماعی که  می تواند خانواده‌ها را به شناخت بهتر از سبک زندگی فاطمی و ترویج آن به عنوان الگوی موفق و کارآمد سبک زندگی ایرانی –اسلامی  رهنمون سازد، از اهمیت تهیه و پخش این ویژه برنامه است.

تهیه کننده اعظم سادات ابراهیمی، گوینده سعید بارانی و فاطمه نیرومند، گزارشگر جمشیدی و آیتم ساز شادی شیخ زاده و اعظم سادات ابراهیمی از عواملی هستند که با برنامه «کوثر هدایت»  همکاری می‌کنند.

         

 

 

امتیاز شما