امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش مراسم تشییع پیکر هشت شهید گمنام دفاع مقدس در شبکه جهان بین

مشاهده ۳۹۶
۱۴۰۰/۱۰/۱۵- ۱۱:۳۷

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با پوشش گسترده مراسم تشییع هشت شهید گمنام دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای ایثارگر را در دل ها زنده و جاویدان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) و روزهای آکنده از غم و اندوه این مصیبت جانکاه، استان چهارمحال و بختیاری میزبان هشت شهید گمنام دفاع مقدس است. پیکر پاک این شهدای والا مقام بر دستان مردمان این خطه از سرزمین دلاورخیز ایران، پنجشنبه 16 دی تشییع و در شهرهای شهرکرد، آلونی و ناغان به خاک سپرده خواهند شد.

سه شهید گمنام دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، یک شهید در حوزه علمیه خواهران، دو شهید در شهر آلونی و دو شهید گمنام هم در شهر ناغان، تدفین خواهند شد. به همنی مناسبت این مراسم ساعت 09:30 دقیقه از مصلای حضرت امام خمینی(ره) شهرکرد آغاز و تا محل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون ادامه دارد.

معاونت سیمای جهان بین با استقرار دو واحد سیار به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی و داریوش نیکبخت، یک گروه پرتابل و یک گروه مستند ساز به تهیه کنندگی یزدان کیان، در شهرکرد مرکز استان و برقراری ارتباط های اینترنتی از شهرهای آلونی و ناغان، مراسم تشییع هشت شهید جان بر کف و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس را پوشش گسترده تصویری می دهد و گزارش هایی را در برنامه زنده «یاس کبود» به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی روی آنتن می‌برد.

این مراسم در رادیو نیز با برنامه «در سوگ یاس» به تهیه کنندگی کبری موسوی پوشش داده می‌شود و همچنین گزارش های مردمی و توصیفی با گزارشگری مجید عالی پور و صحبت های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، به سمع شنوندگان می رسد.

برنامه‌های روتین موج «زنده رود»، «پیک روز»، «پیک عصر»، «جاده جوانی» و ... هم به این مناسبت می‌پردازند. معاونت خبر هم با پوشش و انعکاس استقبال از شهدای گمنام و تشییع این عزیزان در برخی ادارات استان، تهیه گزارش از مراسم تشییع شهدا در شهرهای شهرکرد، آلونی و ناغان، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما و ...  این مراسم را پوشش خبری می دهد.  

امتیاز شما