امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

روایت مقاومت در برنامه «از آسمان»

مشاهده ۲۰۷
۱۴۰۰/۱۰/۱۵- ۱۲:۳۸

برنامه «از آسمان» به مناسبت ارج نهادن به سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و اقدامات شایسته او در جبهه مقاومت، در ویژه برنامه‌ای به مناسبت دومین سالگرد سردار دل ها روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در روایت جدیدی از برنامه «از آسمان» با عنوان «روایت مقاومت» سعی شده است تا روایتی کوتاه از تشکیل داعش و چگونگی تشکیل جبهه مقاومت به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان شود.
نقش حاج قاسم در پیروزی‌های محور مقاومت در نبرد با استکبار جهانی، صهیونیسم و ارتجاع منطقه باعث شد وی به عنوان نماد مبارزه با تروریسم در منطقه معروف شود. سردار قاسم سلیمانی که به نبوغ نظامی و برخورداری از اندیشه‌ای استراتژیک در عرصه سیاسی مشهور بود، توانست حلقه‌های مختلف متصل به محور مقاومت را مستحکم‌تر  و متحدتر کند و با استفاده از پتانسیل سازمان‌ «الحشد الشعبی» در عراق و قوات‌الدفاع الوطنی در سوریه و حمایت و هدایت و مشاوره ‌فرماندهان حاضر در این دو نهاد، طی شش سال، بساط خلافت خودخوانده داعش و گروه‌های تروریستی مختلف را برهم بزند.
«از آسمان» کاری از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد است که این قسمت از برنامه خود را چهارشنبه 15 دی، ساعت 14 روی آنتن می رود.

امتیاز شما