امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آغاز رقابت میان برترین‌های «دست فرمون»

مشاهده ۱۹۶
۱۴۰۰/۱۰/۱۸- ۱۰:۲۷

مسابقه بزرگ «دست فرمون» با ۱۶ گروه امدادی و ۱۶ راننده برتر «باشگاه اتومبیلرانی» رقابت‌ها را برای رسیدن به نیمه‌نهایی آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مرحله چهارم مسابقه بزرگ «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم و با اجرای کامران تفتی، آغاز شد و قرار است در هشت شب مدعیان نیمه‌نهایی و حضور در بخش نهایی در این مرحله به رقابت بپردازند.

در این مرحله از مسابقات «دست فرمون»، با حذف ۴ گروه، ۱۶ تیم امدادی و همچنین از ۴۰ راننده راه یافته به مرحله گذشته، ۱۶ راننده برتر «باشگاه اتومبیلرانی» رقابت‌ها را آغاز می‌کنند.
مسابقه بزرگ «دست فرمون» که در سومین فصل خود در دو بخش گروه‌های امدادی و «باشگاه اتومبیلرانی» برگزار می‌شود، در شب‌های پیش رو وارد مراحل حساسی می‌شود و شرکت‌کنندگان حاضر برای حضور در مرحله پایانی مسابقات رقابت می‌کنند.
مرحله چهارم این مسابقه نیز مانند مراحل پیشین خود با تغییر طراحی پیست، رو به رو است و رانندگان «دست فرمون» به ویژه موتورسواران چالش‌های جدیدی را در پیست تجربه می‌کنند.
بهنام صفاریان طراح پیست مسابقه و کارشناس اتومبیلرانی و محسن معصومی نیز کارشناسی بخش موتورسیکلت «دست فرمون» را برعهده دارند.
مسابقه بزرگ «دست فرمون» شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

امتیاز شما