امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

از ترور دانشمند هسته‌ای ایران تا فرار شاه از ایران همراه هیسپان تی‌ وی

مشاهده ۱۹۱
۱۴۰۰/۱۰/۱۹- ۱۲:۵۰

برنامه «این هفته در تاریخ» شبکه هیسپان تی‌ وی در این قسمت به موضوعات ترور شهید مسعود علی محمدی دانشمند هسته‌ای ایران، سقوط بن علی دیکتاتور سابق تونس و فرار شاه از ایران می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «این هفته در تاریخ» (Esta semana en la historia) که هر هفته به مرور مهم‌ترین اتفاقات تاریخ اشاره دارد و رویدادهای مرتبط را با استفاده از تصاویر آرشیوی و نریشن توضیح می دهد، در این قسمت به مرور ترور شهید مسعود علی محمدی دانشمند هسته ای ایران که در ۲۲ دی ۱۳۸۸ شمسی بر اثر انفجار یک بمب کنترل از راه دور در مقابل منزلش به شهادت رسید، می‌پردازد.
در ادامه برنامه نیز به سقوط بن علی دیکتاتور و رئیس جمهور پیشین تونس و همچنین فرار شاه از ایران که در تاریخ روز 26 دی‌ 1357 به‌همراه همسرش فرح پرداخته می‌شود.

«این هفته در تاریخ» کاری از واحد تولید برنامه‌های شبکه هیسپان تی وی است که از دوشنبه هر هفته تا یکشنبه هفته بعد در چند نوبت از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود.
علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.hispantv.com/showprogram/esta-semana-en-la-historia/638 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما