امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا و سیما فراگیر و مورد اعتماد مردم است

مشاهده ۴۲۹
۱۴۰۰/۱۰/۲۰- ۰۸:۱۱

امام جمعه و فرماندار شهرستان طارم با حضور در صدا و سیمای زنجان با رئیس رسانه استانی دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای زنجان در این دیدار با اشاره به ظرفیت های فراوان این شهرستان گفت: شهرستان طارم در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و بسته بندی، دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان و بالقوه ای است که باید برنامه ریزی‌های مدونی را برای بهره برداری حداکثری از آنها انجام داد.

لطیفی با اشاره به سیاست های رسانه استانی در توجه ویژه به توانمندی‌ها و استعدادهای موجود در شهرستان‌های مختلف برای توسعه و آبادانی آنها افزود: صدا و سیمای  زنجان در برنامه ریزی‌های خود توجه همه جانبه به شهرستان‌های استان را گنجانده و  تلاش می‌کند تا با پرداخت بیشتر در برنامه‌های تولیدی و خبری، توانمندی‌های شهرستان‌ها به ویژه طارم را در همه زمینه‌ها معرفی نماید.

امام جمعه شهرستان طارم هم در این دیدار با قدردانی از برنامه‌های مختلف صداوسیما در شهرستان طارم و پخش گزارش های مختلف خبری از این منطقه گفت: صدا و سیما به عنوان رسانه فراگیر مورد اعتماد اغلب مردم به ویژه این استان است و باید از این ظرفیت بزرگ برای آبادانی شهرها استفاده کرد .

حجت الاسلام منصوری از انعکاس مشکلات مردم این شهرستان به ویژه در حوزه کمبود آب زراعی در بخش های مختلف صدا و سیمای استان تشکر کرد و از مدیرکل مرکز جهت حضور در این شهرستان دعوت به عمل آورد تا از نزدیک در جریان توانمندی‌های این منطقه قرار گیرد .

فرماندار جدید شهرستان طارم هم در این جلسه گفت: طارم به دلیل اب و هوای مطلوب و عبور رودخانه قزل اوزن به عنوان شاهرگ حیاتی از این شهرستان توانمندی‌های کشاورزی را دو چندان نموده و باعث رشد، توسعه و رونق اقتصادی منطقه شده، تا حدی که به عنوان قطب کشاورزی به خصوص در زمینه تولید محصول زیتون در کشور به شمار می رود.

انبارلو افزود: امیدوارم با انعکاس بهره مندی‌های این شهرستان در رسانه استانی و ملی، توانمندی‌های این شهرستان در ارتباط با ظرفیت های کشاورزی، صنایع دستی، جاذبه‌های گردشگری و توریستی را به تصویر بکشیم که در این خصوص به همیاری رسانه استانی نیز نیاز داریم.

 

امتیاز شما