امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

افزایش حملات ضدآمریکایی در غرب آسیا سوژه «جریان خاورمیانه»

مشاهده ۱۸۶
۱۴۰۰/۱۰/۲۰- ۱۴:۰۱

برنامه «جریان خاورمیانه» (MidEaStream) شبکه پرس‌ تی‌ وی در این قسمت به افزایش حملات ضدآمریکایی در غرب آسیا و تشدید جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اخیرا حملات علیه نیروهای آمریکایی در غرب آسیا و به خصوص عراق و سوریه افزایش یافته و گسترش پیدا کرده و برنامه «جریان خاورمیانه» در بخش اول خود و با حضور محمد عباس محمد، ژنرال بازنشسته ارتش سوریه به عنوان کارشناس، به بررسی ابعاد و علل این اتفاق می‌پردازد.

در این برنامه می‌بینیم که دامنه این حملات آن‌چنان گسترده شده است که پنتاگون اعلام کرده سربازان آمریکایی آسیب‌پذیر هستند و باید تهدید علیه آنان را جدی گرفت.
موضوع بخش دوم «جریان خاورمیانه» نیز بر تشدید جنایات سربازان رژیم صهیونیستی علیه مبارزان فلسطینی تمرکز دارد. اخیراً یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی در شرق شهر نابلس در کرانه باختری به دست سربازان اسرائیلی به شهادت رسیده است و ۲۴ فلسطینی دیگر در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی‌شدند.
مبارک هنیا، مجری برنامه با نمر سعد نویسنده و استاد دانشگاه از رام الله درباره دلایل و ابعاد تشدید جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین گفت‌وگو می‌کند.
برنامه «جریان خاورمیانه» سه‌شنبه ساعت 21 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌ وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز چهارشنبه ساعت 10، 17 و 23، پنج‌شنبه ساعت 18، 3، جمعه ساعت 12 و شنبه ساعت 5 روی آنتن می رود.
علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095 این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما