امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

نوروز ۱۴۰۱ در «ایستگاه ۱۳» آبادان

مشاهده ۳۸۵
۱۴۰۰/۱۰/۲۰- ۱۵:۰۶

تولید سریال تلویزیونی ۱۳ قسمتی «ایستگاه ۱۳» در آبادان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان در بازدید از روند تولید این سریال گفت: با وجود محدودیت ها و دشواریهای ناشی از شیوع کرونا، هنرمندان عزیز ما با جدیت در حال آماده سازی این مجموعه برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ هستند.
ناصر بهرام با اشاره به توانمندی سرشار هنرمندان آبادانی و خرمشهری، اظهارداشت: شاخصه این اثر استفاده از هنرمندان بومی منطقه در همه زمینه‌ها است و صدا وسیمای مرکز آبادان افتخار دارد که در سایر تولیدات خود نیز از دیگر هنرمندان بومی منطقه بهره ببرد.
وی اظهار داشت: پس از تولید دو فیلم تلویزیونی«خودکار عطری» و «لوفتاب» این سریال، سومین اثر نمایشی شبکه آبادان در سال جاری به شمار می رود.
این مجموعه طنز تلویزیونی، داستان آقای ناصری بازنشسته پالایشگاه آبادان و خانواده اوست که در هر قسمت از آن، برای وی و خانواده اش اتفاقات جدیدی می افتد که علاوه بر موقعیت و دست مایه طنز، تلنگری نیز به چالش ها و معضلات منطقه می زند.
تهیه‌کننده و کارگردان این اثر محمدرضا قاسمی است و عبدالرضا آژ، رویا زیرک قشقایی، سهراب منصوری، موسی رضازاده، شیما داوودی، و امیرحسین طواف، مسعود زبیدی، و فاطمه بدیرنژاد بازیگران آن را تشکیل می‌دهند و در قسمت‌های مختلف آن نیز شاهد حضور بازیگران مهمان خواهیم بود.
امین جوکار نویسنده، عباس آقاخانی مدیر تصویربرداری، سهراب منصوری مدیر تولید، محمد امین عنافچی صدابردار و محسن خندستان برنامه ریز و دستیار کارگردان این مجموعه تلویزیونی هستند.

تصاویر

امتیاز شما