امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

«زیرسرگ بالاشهر» راوی مشکلات روستانشینانن هرمزگانی

مشاهده ۱۹۶
۱۴۰۰/۱۰/۲۱- ۰۸:۴۳

«زیر سرگ بالاشهر» عنوان برنامه‌ای در ساختار ترکیبی نمایشی ویژه روستاییان و روستانشینان هرمزگانی است که هر روز به مدت 45 دقیقه از رادیو خلیج فارس پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از آنجایی که بیش از نیمی از جمعیت استان در روستاها زندگی می‌کنند این برنامه تلاش می‌کند ضمن ارتباط با روستاییان به مسائل و مشکلات آنان بپردازد و آموزش‌های لازم را به روستاییان ارائه دهد.

این برنامه که مختص روستاییان و با رویکرد آموزشی و اقتصادی طراحی و ساخته شده شامل بخش‌های مختلفی از جمله روایت، مطالب موضوعی، اخبار روستا، حدیث، مباحث کارشناسی، موسیقی با کلام و بی‌کلام، نمایش، مسابقه تلفنی، گزارش در دو بخش موضوعی گفت‌وگو با روستاییان در مورد موضوع برنامه، معرفی روستا، توانمندی‌های اقتصادی و معرفی افراد موفق روستایی اعم از کشاورزان، باغداران، مرتع‌داران، دامداران و سایر اقشار روستایی است.

برنامه رادیویی «زیرسرگ بالاشهر» هر روز به غیر از ایام تعطیل از ساعت 20:15 تا 21 از رادیو خلیج فارس پخش می‌شود، عباس ایرانمنش و مریم آبسیه تهیه کننده، بی بی فاطمه ساحلی زادگان و عباس ایرانمنش نویسنده، فیروزه‌هاشمی‌پور گوینده، علی حاجی‌زاده گزارشگر، سلیمان ایرانمنش بحری کارشناس فرهنگی  و گروه نمایش رادیو خلیج فارس به عنوان دست‌اندرکاران و عوامل این برنامه رادیویی ایفای نقش می‌کنند.

امتیاز شما