امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

رئیس جدید فدراسیون شنا میهمان رادیو ورزش می‌شود

مشاهده ۱۵۷
۱۴۰۰/۱۰/۲۱- ۱۲:۴۴

رادیو ورزش در برنامه امروز «ایراندخت» با محسن رضوانی، رئیس جدید فدراسیون شنا درباره اقدامات این فدراسیون برای بانوان صحبت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای حضور در مسابقات جام جهانی گرجستان از روز شنبه 13 آذر و با حضور 6 شمشیرباز آغاز شد. علی پاکدامن، فرزاد باهر ارسباران، محمد رهبری، محمد فتوحی، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر در غیاب مجتبی عابدینی مصدوم که بعد از بازی‌های المپیک به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان مشغول به کار شد، اردونشینان این تیم را تشکیل می‌دهند.
میهمان امروز برنامه «ایراندخت» فضل‌الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی است که درباره اعزام دختران شمشیرباز به این مسابقات جهانی صحبت می‌کند.
معصومه کیانی در بسته گزارشی خود با محسن رضوانی، رئیس جدید فدراسیون شنا درخصوص تحولات جدید این فدراسیون برای بانوان گفت و گو می‌کند.

همچنین پرنیان مددی در بخش «بانوی قهرمان» گزارشی را از فاطمه زهرا زلیکانی، ملی‌پوش تیم ملی تکواندوی ناشنوایان ارائه می‌دهد.

برنامه «ایراندخت» به تهیه کنندگی رقیه آقازاده و گویندگی زهرا محمودوند از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو ورزش روی آنتن می رود.


امتیاز شما