امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

گشت و گذار در بهشت گردشگران ایرانی با رادیو ورزش

مشاهده ۱۳۷
۱۴۰۰/۱۰/۲۲- ۱۱:۲۸

برنامه «گردش و ورزش» رادیو ورزش، این هفته به معرفی نقاط گردشگری شهر دامغان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، استان سمنان شهری کهن، با قدمتی دو هزار ساله و پر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی است که از لحاظ مسافت ششمین استان کشور محسوب می‌شود. این استان در جنوب رشته‌کوه البرز و شمال دشت کویر قرار دارد. سمنان با  آب و هوای دوگانه‌اش بهشت گردشگرانی بوده که دوست دارند شاهد طبیعت خشک و سبز کنار یکدیگر باشند.

دامغان یکی از شهرهای این استان، برخوردار از تمدنی دیرین و سرشار از آثار باستانی، جاذبه‌های تاریخی و دیدنی‌های طبیعی فوق‌العاده و حیرت‌انگیز است که از گذشته‌های دور تا به امروز، همواره مورد توجه جمع زیادی از باستان‌شناسان، گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از آثار تاریخی و باستانی قرار دارد.

برنامه «گردش و ورزش» در این هفته به معرفی جاذبه‌های گردشگری دامغان از جمله مسجد تاریخانه، محوطه‌ تاریخی تپه حصار، آرامگاه پیر علمدار، خانه لطفی، بنای فتحعلی شاهی، غار چاه دیو و ... می‌پردازد.
از بخش‌های متنوع برنامه می‌توان به ارتباط با کارشناس برنامه، کارشناس هواشناسی و گزارش‌های مردمی از مکان‌های دیدنی شهرشان اشاره کرد.
برنامه «گردش و ورزش» جمعه 24 دی از ساعت ۷:۱۰، به تهیه کنندگی فرما غریب نژاد و گویندگی اختر زورقچیان از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش پخش می‌شود.

امتیاز شما