امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

راوی «شب بخیر کوچولو» مهمان این هفته «پرنیان صدا»

مشاهده ۲۳۴
۱۴۰۰/۱۰/۲۲- ۱۱:۳۹

مریم نشیبا، هنرمند پیشکسوت، صداپیشه و مجری محبوب رادیو، میهمان این هفته برنامه «پرنیان صدا» شبکه پنج سیما می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» گفت: سیزدهمین قسمت از مجله تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه ۲۴ دی‌، پس از دو هفته دوری از آنتن پخش، ساعت ۲۰ تقدیم علاقه‌مندان مجله دیداری شنیداری ۸۰ ساله رادیو می‌شود.
سعید توکل افزود: هنرمند پیشکسوت، صداپیشه و مجری محبوب رادیو بانو مریم نشیبا، این هفته از خاطرات بیش از ۴ دهه همراهی و حضورش در رسانه ملی، برنامه ماندگار «شب بخیر کوچولو» و از ۲۵ سال اجرای برنامه «گلبانگ» می‌گوید.
همچنین در این برنامه نمایش طنز « تراژدی در ۴ پرده» با ایفای نقش علیرضا جاویدنیا و عباس محبی با محور دردسر‌های تصویب سناریو روی آنتن می رود.
مصاحبه خاطره‌انگیز با حضور استاد محمد نوری در سال ۱۳۵۲ در برنامه «شما و رادیو» با مجریگری منوچهر نوذری و ثریا قاسمی‌که برای اولین بار برای معرفی و پخش ترانه معروف (عروسی) به رادیو آمده بودند، از دیگر بخش‌های دیدنی این هفته «پرنیان صدا» است.
در مجله گرافیکی «پرنیان صدا» شاهد مرور کوتاه بر پیشینه و سرگذشت (ضربی خوانی) در رادیو با صدا و اجرای زنده یاد مرتضی احمدی و به دنبال آن پخش ترانه‌ای در گله از چرخ ستمگر خواهیم بود.
همچنین، سه لطیفه نمایشی با حضور فرهنگ مهرپرور، منوچهر آذری، حمید قنبری، علی تابش، علیرضا جاویدنیا و منوچهر نوذری برای این هفته در نظر گرفته شده است که با اجرای دو بیتی لبخند توسط جواد آتش‌افروز به تصویر در می‌آید.
پخش میان پرده‌ های گوناگون و موزیکال از جمله قطعه شاد جمعه‌ها مهمونیه با خوانندگی داوود حیدری در قاب تلویزیون نیز از دیگر بخش های این برنامه به شمار می آید.
سعید توکل تهیه کننده «پرنیان صدا» افزود: طبق روال گذشته طرح سوال تازه صدای ماندگار، پاسخ برنامه گذشته و معرفی سه برنده جایزه ۵ میلیون ریالی «پرنیان صدا» در برنامه این هفته گنجانده شده است.

امتیاز شما